20

881 109 128
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

DORUK'DAN

Şirketten içeriye girdiğimde oyalanmadan ilerideki danışma masasının önüne gittim.

-Merhaba, kolay gelsin.

-Merhaba. Sağ olun. Nasıl yardımcı olabilirim?

-Ferit Aslanoğlu ile görüşmem vardı. (Begüm'ün babasının adını unuttum. Önceden adı geçti mi hatırlamıyorum. Yazdıysam hatırlatın bana. )

-Randevunuz var mı?

-Hayır. Ama doktor Doruk derseniz tanır.

-Bir dakika bekleteceğim.

Danışmandaki kadının birkaç tuşa basıp Ferit beyi arayıp geldiğimi haber verip, telefonu kapatmıştı.

-Ferit bey sizi bekliyor. Ferit beyin odası on sekizinci katta. Kata çıktığınızda Ferit beyin sekreteri asansörün önünde sizi karşılacak.

-Teşekkür ederim. Kolay gelsin. İyi günler.

-Sağ olun.

Asansörlerin olduğu kısma yönelip düğmeye basmıştım. Birkaç dakika sonra nihayet boş asansör gelince beklemeden binip on sekiz yazan tuşa basıp kapının kapanmasını izledim.

Asansörün her katta durmasıyla neredeyse on dakika sonra on sekizinci kata ulaşmıştım. Asansörün kapısının açılması ile kapı ağzında bekleyen bir kadın ile karşılaştım.

-Merhaba, Doruk bey değil mi?

-Merhaba, evet.

-Buyurun şu taraftan.

Eliyle gösterdiği yöne adımlarken kadın konuşmaya devam etmişti.

-Ferit beyin devam eden bir görüşmesi var. Görüşmesi bitene kadar masamın önündeki sandalyede oturup bekleyebilirsiniz.

Başımı sallayıp ulaştığımız masanın önündeki sandalyeye oturmuştum.

-Beklerken bir şey içmek ister misiniz?

-Teşekkür ederim ama bir şey almayayım. Böyle iyiyim.

Kadın başını sallayıp önündeki bilgisayara dönüp gördüklerini ajandaya not alırken bulunduğum ortamı inceleme koyulmaya çalıştım ama pek başarılı değildim.

Aklım Ferit beyin benimle konuşacağı konudaydı.

İki gün önce Begüm arayıp annesinin aramızdaki sevgililik durumunu babasına anlattığı söylemişti. Babasının da benimle konuşmak istediğini iletmişti ama iki gündür hastaneden bir türlü çıkamadığım için Ferit beyin konuşma isteği bugüne kadar sarkmıştı.

Stresli hâlde parmaklarım ile oynarken sekreterin sesini duymamla parmaklarımla oynamaya son verip kadına döndüm.

-Ferit beyin misafirleri çıktı. Ferit bey sizi bekliyor.

Sekreterin arkasına takılıp bir odanın önünde durmuştuk. Kadın kapıyı çalmış, içeriden gelen ses ile kapıyı açmıştı.

-Önden buyurun.

Kadının elini uzatıp bana yol vermesi ile teşekkür edip açık kapıdan içeriye geçtim.

Kadının da arkamdan odaya gelmesi ile stresle Ferit beye baktım.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin