Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Annemi çağırabilir misiniz?
-Tabi ki.
Hemşire yanından ayrılmıştı. Birkaç dakika sonra annem yanıma gelmişti.
-Kızımm. Annem kurban olurum. İyisin değil mi?
-İyiyim... Ağlama annem.
-Ne yapayım. O halin gözümün önünden gitmiyor.
-Anne bak iyiyim. Hadi şu gelinliği çıkarmama yardım et. Her tarafı kan olmuş. Çıkarmak istiyorum.
-Yengen gitmen için kıyafet getirmişti. Alıp geleyim.
Annem anlımdan öpüp odadan çıkmıştı.
Biraz sonra elinde küçük bir çanta ile gelmişti. Kolumdaki serum iğnesini çıkarıp düğmeli pijama takımını giymeme yardım etmişti.
Nihayet Doruk ' a inat olsun diye seçtiğim gelinlikten kurtulmuştum. Sinirlenip bir şeyler söylediğin diye hem kına da hem de düğünde derin göğüs dekolteli abiyeler ve gelinlikler giymiştim. Normalde gitmeyeceğim açıklıktaydı hepsi. Hiçbirinde rahat edememiştim ama sırf ona inat olsun diye günlerdir elimden geleni yapmıştım.
Annem serumu tekrar takarken saçımı toplamıştı.
-Anne, babamları çağırsana onları da görmek istiyorum. Ege de gelsin. Diğerlerine de söyle gitsinler evlerine. Ben iyiyim.
-Tamam kızım.
Doruk ' un adını söylemedim diye afallasa da bir şey demeden çıkmıştı.
Biraz sonra babamlar gelmişti. Onlara iyi olduğumu söylemiştim. Hatta fazla iyi olduğumu unuttuğum yılları hatırladığımı da söylemiştim. Ufak bir yalanla tabi. Bundan dokuz ay önce hatırlamaya başladığımı ama parça parça hatırladığımı söylemiştim. Neden bize söylemedin tarzı cümlelerden sonra ise her şeyi hazırladıktan sonra söylemeyi düşünüp sürpriz yapmayı düşündüğümü söylediğimde kurcalamamışlardı.
O sırada asistan doktorlar gelip testler için götürmüşlerdi beni.
Doktorun istediği testler yapılmıştı. Testler bittiği gibi yine müşaade odasına alınmıştım.
Ayların yorgunluğu, huzursuz geçen gecelerin ardından her şeyin bitmiş olduğu bilincinde olarak gözlerimi kapattım.
....
Duyduğum seslerle gözümü açtığımda bizimkileri görmüştüm. İçlerinde o da vardı. Her şeyi yalan dolan olan o adamın suratını görmek istemiyordum. Midemi bulandırıyordu.
-Ben doktoru bulayım.
Onun sesini duymuştum. Eş zamanlı olarak odanın kapısı açılıp, kapanmıştı. Gitmişti demek ki.
Onun gittiğini fırsat bilip gözlerimi açtım.
-Anne eve gitmek istiyorum. Evimize gidelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)