Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
DÜN BÖLÜMÜ TAMAMLAYAMADAN ATTIĞIM İÇİN TEKRAR YAYINDAN KALDIRDIM. BÖLÜMÜN TAMAMLANMIŞ HALİ İÇİN TEKRAR OKUYUNUZ.
Sabah erkenden kalkıp hastanenin yolunu tutmuştum.
Kıyafetlerimi değiştirip kadın doğum katına çıkmıştım. Kadın doğumdaki bir aylık süremin bitmesine iki gün kalmıştı. İki gün sonra başka bir alanda görev alacaktım.
Günüm yatan hastaları kontrol etmekle geçmişti.
O şahsı yemekhane dışında hiç görmemiştim. Ayşegül'den duyduğuma göre hastaneden ayrılacak olan diğer çocuk cerrahından hastaları devr alıyormuş. Yoğun çalıştığı için ortalıkta görünmüyormuş meğer.
Gün biterken oyalanmadan hastaneden çıkıp açık otoparka ilerlediğimde onu da arabasına binerken görmüştüm. Yıllar önce kullandığı arabaydı. Arabasını değiştirmemişti.
-Sanane Begüm sanane.
Gördüğüm kadarıyla arabasında oturmuş telefonda biriyle konuşuyordu.
Kesin nişanlısıyla konusuyor Begüm.
Görmezden gelmeye çalışıp arabama binerek çıkışa sürdüm aracı.
Bugün eve erken geldiğim için yemeğe yetişmiştim. Ailecek yemeğimizi yemiştik. Özge , Can ile buluşacağını söyleyip evden çıkınca ben de Ela 'nın odasına çıkmıştım. Yerdeki oyun matının üstüne oturmuş babasıyla oynadığı oyuna dahil oldum.
ÖZGE' DEN
Taksiden inerek Can ile sözleştiğimiz kafeye adımladım. İçeriye girdiğimde birkaç masa ileride oturan ikilinin yanına gitmiştim.
-Merhaba.
Doruk ağabey de Can da temas konusunda katı oldukları için boş sandalyelerden birine direkt oturdum.
-Hoşgeldin güzelim.
-Hoşgeldin Özge.
-Hoşbuldum enişte. Hayret bugün de yaşıyorsun. Ablamın dün ki sinirli halinden sonra kesin bugün seni öldürür diye düşünmüştüm.
-Ablanı bi yemekhane de bi de telefonda seninle konuşurken gördüm. Gerçi gördüğüm iki seferde de sinirli görünüyordu.
-Muhtemelen nişanlı konuştuğunu sanmıştır.
-N. Nişanlım mı?
-Hı hı. Muhtemelen şu parmağından çıkarmasının yüzüğü farklı yorumladı. Daha doğrusu başkasına ait nişan yüzüğü sandı.
-İyi de bu bizim nişan yüzüğümüz.
-Ay bunaldım vallahi. Ablamın sinirden gözü dönmüştür. Sence o yüzüğü mü hatırlar.
-Bir şey mi dedi sana?
Aklıma dün akşam ablama söylediğim öğretmen, öğrenci fantezisi gelince ister istemez utanmıştım. Ablama söylemek kolaydı da başkasına nasıl söylerdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)