21

816 105 89
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

Doruk' un gözleri saçımda dolanınca ister istemez elim saçlarıma gitmişti.

Ameliyat olduğum günden beri hep bandana ya da fular taktığım için bu halimi ilk defa görüyordu.

Heyecanla vereceğini tepkiyi beklerken kekeleyerek konuşmuştu.

-S. Saçın çok yakışmış.

-Teşekkür ederim...

Özge'nin kolumu dürtmesi ile kendime gelip geçmesi için Doruk ' a yol verdim.

Doruk 'un içeriye girmesiyle ikimizde arkasından salona geçmiştik.

Saadet hanımın buraya geldiğinde sergilediği tutumu bildiğim için erkeklere sadece selam verip, Saadet hanım ve gelinine sarılıp annemin yanına oturdum.

Herkes birbirine nasılsınız, neler yapıyorsunuz diyerek konu açmıştı.

Saadet hanım kurucusu olduğu yardım derneğinin bugün gerçekleştirilen kermesi hakkında bir şeyler söylerken annem de ben iyice toparlandıktan sonra univertisedeki işinin başına dönmüştü ve Saadet hanıma bugün yaşadıklarını anlatıyordu.

-Bebek nasıl? Sen nasılsın?

-İkimizde iyiyiz. Bazen varlığını unutuyorum, bebeğim de mide bulantısı ile kendini hatırlatıyor annesine.

Doruk' un yengesi hamileydi. Hamileliğinin daha başındaydı, bu yüzden bebeğini unutması bence normaldi.

-Daha yeni öğrendiniz. Zamanla alışırsın bebeşin varlığına.

-Alışana kadar çocuğu doğururum artık.

Söylediğine gülerek karşılık vermiştim.

-Sizin düğün ne zaman? Tarih belirlediniz mi?

-Bismillah yeni nişan oldu. Nişanın yorgunluğunu atsınlar.

-Özge farkında mısın sen evlenmiyorsun. Ağabeyim ve Yağmur evleniyor.

-Tarih belli. Nisan ayının ilk haftası diye konuştuk. Ailelerinde haberi var.

-İki aydan az bir zaman kalmış. Hazırlıkları yetiştirebilir misiniz?

-Burada, Asuman annelerle yaşamaya karar verdiğimiz için baştan ev düzme derdimiz yok. Sadece Batuhan'ın odasını düzenleyeceğiz. Oda düzenlenirken Batuhan misafir odalarından biri kalır. Düğün ve kınanın mekanları ayarladık. Gelinlik vs. de hazır. Geri kalan her şeyi organizasyon şirketleri halledecek. Ee davetli listelerini aileler hazırlıyor zaten. Kısaca her türlü iki ayda yetişir.

-Sizden sonra sıra Begüm' e gelir artık.

-Babamın Doruk ağabeye söylediklerinden haberin yok galiba. Ablamların evlilik işi biraz yaş.

-Var haberim ama sizin de Aydınlıoğlu  erkeklerin inadını bilmiyorsunuz. Şu üç yıllık sürede azıcık Doruk ' u ve kayınbabamı tanıdıysam bu yıl bitmeden o evlilik, düğün olur.

-Fazla iddialı sözler bunlar.

-İddialı ama gerçekçi. Yaşayıp görelim. Şimdiden o günler geldiğinde ben demiştim demek için sabırsızlanıyorum.

-Eee öyleyse yengeciğim ablanın düğünü için şimdiden kıyafet bakmaya başlayalım.

-Bizden önce Begüm gelinlik baksa iyi olur. Kararsız biri. Düğüne kadar ancak seçer gelinliğini.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin