Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Abla hadi ya.
-Tamam be.
Bornozuma sarılarak banyodan çıktım.
-Ne bağırıyorsun be. Çıktım işte.
-Yahu kuaför bekle bekle ağaç oldu. Köklerini saldı, birazdan meyve verecek.
-Beklesin işi ne.
-Sen bu saat bayağı sinirlisin. Gün daha yeni başladı ama sen bayağı terör estiriyorsun. Günün geri kalanında Allah hem bize hem de Doruk ağabeye bol bol sabır versin.
-Çok konuşma. Git kadına söyle gelsin odaya. Ben de o sırada saçımı kurutayım. Ha bir de sor bornozla mı kalayım yoksa gecelik falan mı giyeyim. Hangisi kolay olur.
-Tamam. Ama biraz hızlı ol. Daha çekime gideceğiz.
-En geç on dakikaya yerime oturmuş olurum.
Özge odadan çıkınca banyoya geçip saçlarımı kurutmuştum. Saçlarımı kuruturken Özge gelmiş iç çamaşırlarımı giyinip, üstüne sabahlık giyersem daha kolay olacağını söylediği için onun dediği gibi giyinip (!) hazırlanan mini makyaj masasının önündeki yerimi almıştım.
İki gün önce Özge ile cilt bakımına gittiğimiz için birkaç krem sürdükten sonra makyajıma başlamışlardı. Kızlardan biri tırnaklarıma oje sürerken, diğeri de saçımla ilgileniyordu.
Özge de diğer köşede saçını, makyajını yaptırıyordu.
-Aşağısı şimdiden kalabalıklaştı. Şimdi böyleyse akşam saatlerinde hiç düşünemiyorum. Var ya bu gidişle düğün mekanına sığmayacağız vallahi.
-Hiç unutulmayacak bir düğümün olacak desene. Yıllarca herkesin dilinde olacak dillere destan bir düğün kimseye nasip olmaz.
İki saatin sonunda hazır olmamla erkek tarafı gelmişti. Saatlerdir odamda olduğum için aşağıdaki curcunaya bir ân da inmemle resmen başım dönmüştü.
Tü tü maşallah faslından sonra kuşak bağlama adetini es geçerek ailemle vedalaşmıştım. Kırmızı kuşağı istemiyorum diye kınayan gözlere maruz kalsam da umursamadım. Orta Anadolu’da bu kuşağa özellikle “gayret kuşağı” denilmektedir. Gayret kuşağı denilmesinin sebebi, evliliğinde gelinin gayretli ve kudretli olması için, ailesinin gelişimini sağlaması ve evinde güçlü olması içindir. Bu şekilde nesiller boyu aktarılarak günümüze kadar ulaşan bir geleneğimizdir. Gelinin babasının kırmızı kurdelayı kızının beline bağlamasının anlamı ise gelinin her şeyinden kocasının sorumlu olduğunu bildirir ama nesilden nesile aktarırken kızların namusu üzerine çevrilmişti. Bunu hiçbir zaman kabul etmeyecektim. Ben kendimi biliyordum, başkalarına kendimi ispat etmek zorunda değildim.
Kırmızı kuşak konusu kapansa da başıma kırmızı örtüyü örtmüşlerdi. Ağabeyimin kolunda kapıya kadar gelmiştim.
Ağabeyim Doruk yanımıza gelip koluma girene kadar yanıbaşımda durmuştu.
Doruk 'un koluna girmemle Doruk' un büyük amcası dua etmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)