74

474 70 132
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

Doruk' un söyledikleri kulaklarımda çınlarken tekrar üst kata odaya çıktım.

Yerinden kalkmaması gerekiyor. Böyle giderse erken doğum yapacak. Hem kendi hayatını hem de kızımızın hayatını riske atıyor. Geçirdiği ameliyatlardan dolayı erken doğum ihtimali varken kendi de durmuyor yerinde.

Gözümdeki yaşları silip yatağa oturdum. Dünden beri delirmesinin sebebi buydu demek ki.

-Özür dilerim anneciğim. Çalışırken kendimi kaybediyorum. Hastaneye girdiğimde ne yaptığımı unutuyorum. Ama söz annen bundan sonra seni üzmeyecek. Gerekirse yerimden kalkmayacagim. Bütün gün yatağımdan çıkmayacağım, sen yeter ki zamanında aramıza gel. Sağlıkla gel.

Konuşmama eş zamanlı olarak tekme atınca gülümseyip daha çok ağladım. Kızım annesini duyuyor, tekmeleriyle anne yanındayım der gibiydi.

....

Neredeyse bir saat kadar yatak da boş boş oturmuştum. Doruk saat yedide evden çıkıp gitmişti ve kahvaltı için ev halkı saat sekizde kahvaltı için aşağıya iniyordu. Ben de sırf erkenden inip ses yapmamak adına odada beklemiştim.

Alt kattan sesler gelmeye başladığı için yatakdan çıkıp banyoya geçerek rutin işlerimi hallederek giyinme odasına geçtim.

Ne giymem konusunda karasiz kalsam da sonunda rafdan yünlü triko bir kazak ve bir etek alarak hemen giyindim.

Ne giymem konusunda karasiz kalsam da sonunda rafdan yünlü triko bir kazak ve bir etek alarak hemen giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güç bela çoraplarımı giyinip ev ayakkabılarımı da giyinip alt kata indim.

Kahvaltı boyunca dün ki konu hakkında kimse konuşmamış aksine herkes farklı konulardan konuşmuştu. En önemli konu ise Aslı ' nın düğünüydü. Düğün günü yaklaştıkça evdeki telaş artıyordu.

Kahvaltıdan sonra herkes işlerin başına dönerken ben de Doruk ' un çalışma odasına geçtim. Birkaç gündür çalıştığı makalesine baktım. Kendimce eksikleri bulmaya çalıştım ama nafile. Adam alanında yaşına rağmen çok başarılıydı.

Biraz koltukda biraz masa başında vakit geçirip kızımızın odasına geçerek dolaplara göz gezdirdim. Her şey hazırdı. En ince ayrıntısına kadar düşünmüştük.

Kızımızın odasında biraz daha vakit geçirip mutfağa inerek bir şeyler atıştırıp odaya çıktım. Yatak da rahat bir pozisyon alıp önce annem sonra da Özge ile konuşarak telefonu kapattım. Dün ki durumu sadece Özge ' ye söylemiştim.

Telefonu etajerin üstüne bırakmadan önce Doruk' dan herhangi bir arama ya da mesaj var mı diye baktım ama sonuç olumsuzdu.

İlk adımı atmak amaçlı aradığım da telefon açılmamıştı. Bu sefer mesaj atmıştım. Herhangi bir şey istesem yanlış anlar diye saat kaçta eve geleceğine dair mesaj attım.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin