Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Kapıyı çarpıp onun ardından odaya girdim.
-Ne yaptığını sanıyorsun sen? Ne demek asistan olarak beni istemek? Kafayı mı yedin?
Masasındaki yerini almış bacak bacak üstüne atarak parmağında yüzük olan eli ile masa da ritim tutmaya başlamıştı.
-Hastanedeyiz asistan. Saygımızı bozmalayım.
-Bana baksana sen! Sana mı saygı göstereceğim. Kimsin ki sen?
-Hocanım. Cevabım yeterli oldu mu?
Sinirle öne atıldığım sırada telefonu çalmıştı. Telefonu ile konuşup kapatmıştı.
-Çömez önce kapıdaki sekreterden dosyaları getir. Sonra da bana kahve getir. Şimdi çıkabilirsin.
Çömez...
Asistan...
Ama ben bunu döverim ki.
Sinir bozucu gülüşü sinir katsayımı katlarken hışımla odadan çıktım.
Dosyaları getir demişti ama dediğini yapmadan kattaki lavaboya gidip başımı dizlerime yaslayarak çığlık attım.
Üç ay boyunca ne halt yiyeceksin Begüm?
🥀🥀🥀
Kesit yayında. Maalesef bölümü daha tamamlayamadım. O yüzden kısa bir kesit atayım dedim.
Begüm tahmin ettiğiniz gibi Doruk' un asistanı olmuş.
Sahne önerilerine açığın. Begüm, Doruk' un asistanıyken ne olabilir vs. Özelden mesaj atabilirsiniz.
#güzeşte'ye profilimdeki linkten ulaşabilirsiniz.
Bu arada uzun zamandır aklımda olan bir konuyu söyleyeyim. Instagram da soru, cevap yapsam katılım sağlar mısınız? Flop kalır diye cesaret edemiyorum.
Allah'a emanet olun. 🧡🧡
"20.06.2023"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
Chick-LitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)