69

513 76 155
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Birkaç gün ağrın olabilir. Ağrın olduğunda yazdığım merhemleri sürersen kısa sürede etkisini gösterir. Onun dışında iki, üç gün daha koltuk değnekleri ile yürüsen daha iyi olur.

-Tamam. Yirmi gündür kullanıyorum. Üç gün daha kullansam incilerim dökülmez.

Doktorun odasından çıkıp bu sefer Beste' nin odasına geçmiştik.

-Hadi uzan sedyeye ben geliyorum.

-Tamam.

Doruk' un yardımıyla sedyeye uzanıp karnımı açtım.

Biraz sonra Beste gelip jeli karnıma sürüp probu dolandırmaya başladı.

-Her şey gayet olunda. Geçen kontrolde de dediğim gibi düşük riski yok artık.

-Cinseyeti belli oldu mu peki?

-Maalesef. İki hafta sonraki kontrolünde belki gösterir.

Bebeğimizin kalp atışını da dinleyip hastaneden ayrıldık.

Doruk bugün izinli olduğu için hastaneden ayrıldıktan sonra bir yere gidip beraber kahvaltımızı yapmıştık.  Sonra ise yakında bulunan alışveriş merkezine giderek bebek mağazaları dolaşmıştık. Saatlerce oradan oraya gidip hem kendimize hem de bebeğimize bir şeyler aldık.

Bebeğimizin cinsiyeti belli olmasa da sarı, kırmızı, yeşil, gri gibi renklerde zıbınlar, patikler, bereler alıp evin yolunu tutmuştuk.

Havalar iyice ısındığı için akşam yemeğini bahçeye yenilmesine karar verilmişti. Elimizdeki torbaları odaya çıkarıp aklanıp, paklanarak bahçeye indik.

Hafiften topallasam da artık tek başıma yürüyebiliyordum.

-Doktor ne dedi kızım?

-Her şey yolunda anne. Tek sıkıntımız bebeğimizin cinsiyetini göstermemesi.

-Sağlıklı olsun da cinsiyeti önemli değil yavrum.

-Önceliğimiz elbette sağlıklı olması ama çok merak ediyorum. Doruk benden de meraklı.

2 HAFTA SONRA

-Gösterdiğini söyle. Meraktan çatlamak uzereyim. Valla bu gidişle doğumda öğreneceğiz cinsiyetini.

-Gösterdi annesi gösterdi. Ama öncesinde tahminlerinizi alayım. Sizce cinsiyeti ne?

-Ben kız diyorum.

-Ben de kız diyorum.

-Eee siz cinsiyeti biliyormuşsunuz. Bana da hayırlı olsun demek düşer. Annesi, babası doğru tahmin ettiniz. Aranıza küçük hanım katılıyor.

Aldığımız güzel haberden sonra dakikalarca ağlamıştım. Anne olacaktım. Hem de kız çocuğu annesi olacaktım.

Doruk da hem halime gülmüş hem de dolan gözlerini saklamıştı.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin