64

709 117 200
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

Annemle konuştuktan sonra odaya geçtim. Hava sıcak olduğu için üstüme tişört giymeden sadece sort giyerek yatağa girdim.

Begüm bu ânı bekliyormuş gibi başını göğsüme koyup uyumaya devam etmişti.

-Off off. Böyle yaparsan nasıl küseyim sana. Nasıl senin yaptığın gibi trip atayım. Söyle başımın belası.

Begüm'ün başının üstünden öpüp gözlerimi kapattım.

.....

-Ne yapıyorsun?

-Karını bekliyorum. Söz de tahlil sonuçlarını getirecek ama ortalıkta görünmüyor.

-Arasaydın. Belki sonuçlar daha çıkmamıştır.

-Aradım. Diğer asistan Ayşegül açtı telefonu. Begüm onun yanında unutmuş. Sonuçlara gelecek olursam da sonuçlar çıkmış. Begüm dosyayı almış yanıma gelmek için Ayşegül'ün yanından ayrılmış.

-Ayşegül ' e söyle sana getirdin sonuçları. Benim şu an hastam yok. Begüm nerede bakıp geliyorum.

-Karını bulunca söyle benden çekeceği var.

-Söylerim.


Serkan ' ın yanından ayrılıp asistanların dinlendiği odaya gittim. Begüm yoktu. Oyalanmadan odadan çıkıp giyinme odasına geçtim, orada da yoktu.

Katta gördüğüm hemşirelerden kadınlar tuvaletine bakmalarını istemiştim. Tuvaletlere de bakmışlardı ama sonuç değişmemişti. Begüm orada da yoktu.

Yapacağı bir iş varken kafeteryaya veya yemekhaneye inmezdi ama yine de iki yere de bakmıştım. Yoktu.

-Neredesin Begüm nerede.

Tekrar yukarı çıkıp hemşirelerden Begüm ' e çağrı atmalarını istemiştim.  Begüm çağrılara cevap vermemişti.

-Hocam bir problem mi var?

-Begüm ' ü gördün mü Ayşegül?

-Hayır. En son Serkan hocaya vereceği dosyayı verdiğimde gördüm. Serkan hocanın yanına gidecekti ama gitmemiş.

-Yok ortalıkta. Sen acile bak, ben de bahçeye bakayım.

Habersiz kendi başına iş yapmazdı. Bana olmasa bile başkasına söylerdi.

Koca bahçeyi iki defa turlasam da Begüm ' ü görememiştim. Oflayarak Ayşegül ' ü aradım.

-Gördün mü Begüm 'ü?

-Hayır hocam. Diğer asistanlara, hemşirelere de sordum ama gören yok.

-Şefine sor. Ameliyathanelere bak.

-Tamam hocam.

Telefonu kapatıp hastane binasına girdim.

Dinlenmek için belki senin odana çıkmıştır.

İş başındayken böyle bir şey yapacağına ihtimal vermesem de odama çıkıp baktım.

Yoktu. Allah kahretsin ki burada da yoktu.

-Doruk, bir haber var mı?

-Yok yok yok. Delireceğim. Begüm habersiz çıkmaz ki hastaneden. Eve ya da başka bir yere gitti desem telefonu burada, çantası burada. Hastane kıyafetleri üstünde.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin