Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar... 🍭🍭
-Ayşegül...
-Neyse. Size afiyet olsun.
Ayşegül ayaklanınca arkasından ben de kalktım.
-Ayşegül beni bi dinler misin?
-Neyi dinleyeceğim? Seni yakın arkadaşım sanırken nişanlı olduğunu bir fotoğraf sayesinde öğreniyorum. Kusura bakma ama benim yakın arkadaş kavramım seninkinden çok farklı. Nişanlı olduğunu söylemen iki saniyeni almazken sen gizleyi seçtin. Diyorsun ya toprilli derler diye. Semi yargılamazdım. Aksine sana destek olurdum. Ama benim hatam. Seni yakınım olarak görmemeliydim.
-Biliyorum. Haklısın ama kolayca dile gelebilecek şeyler yaşamadım.
-Neyse ne. Sen beni boşver de Doruk bey geliyor. Nişanlının yanına git.
Yanımdan uzaklaşıp başıyla Doruk ' a selam vererek gözden kayboldu.
Hem haklıydı hem haksız. Haklıydı. O kendini bana sonuna kadar açmışken ben ufacık bir şey söylememiştim. Haksızdı. Çünkü her şey o kadar hızlı gelişmişti ki kendim bile tam idrak edememiştim. Karmakarışık bir Begüm arkasında bırakıp gitmişti.
-Begüm neyin var güzelim?
-Ayşegül... Söylemiştim onunla diğerlerine göre daha yakındım. Dün paylaştığım fotoğraftan sonra nişanlın olduğumu öğrenince tavır aldı. Dışardan bakınca haklı.
-Dert etme. Ayşegül normal insanlara göre bi tık çok konuşan biri ama iyi bir kız. Kin tutan birine benzemiyor. Eminim aranız kısa sürede düzeltir.
-İnşallah.
-Sen yemeğini yedin mi?
-Evet yedim. Sen yemedin ama?
-Yerim birazdan. Gel biraz bahçede yürüyelim. Gelince yerim.
-Ama yemek?
-Sonra güzelim sonra. Önce karımla kaçak, göcek olmadan bahçe de biraz yürümek istiyorum.
-Ayağın nasıl oldu?
-İyiyim. Ufak bi incinmeydi. Üstüne rahat basıyorum.
-Ne zaman gittin? Hiç hissetmedim biliyor musun.
-Karım beni uğurlamak yerine kıçını devirip uyursa ne zaman gittiğimi öğrenemez maalesef.
-Öküz. Gerçekten öküzsüz.
2 AY SONRA
-Nasıl olmuşum?
-Taş gibisin. Doruk ağabeyin dibi düşecek.
Diğer kına da Doruk dile gelsin diye nerede açık abiye, bindallı varsa onu seçmiştim. İçinde rahat değildim ama gıcıklığına giydiğim için sesimi çıkarmamıştım.
Ama bu sefer hem sevdiğim hem de Doruk' un sevebileceği abiye ve bindallı seçmiştim.
-Kalbim yerinden çıkacak gibi. Diğer kınada da heyecanlıydım ama bir yardım üzgün ve buruktu. Kızgınlığım vardı. Ama şimdi mutlu ve heyecanlıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)