Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Atılan imzalardan sonra Ayşegül elindeki çiçeği atmak yerine götürüp Beste'ye vermişti.
Nikâh salonundan çıktıkdan sonra arabalarımıza geçerek caminin yolunu tuttuk.
Camiye geldiğimizde Miray'ın kendi evinden getirdiği tülbent ve elbiseyi Ayşegül kadınlar tuvaletinde giyinip abdest alıp hazırlanmıştı.
Ayşegül hazırlanınca mescidden çıkarak erkeklerin yanına gittik. Ege çoktan hazırlanmıştı.
-Hadi içeriye geçelim.
Kerim'in söylemiyle kadınlar katına çıktık.
Ege ve Ayşegül ' e imam nikahında Kerim ve Onur şahitlik edeceği için dördü imamın yanına gidip yerlerine oturmuşlardı. Bizlerde kızlar ve Doruk ile biraz uzakda durmuş onlara bakıyorduk.
İmam uzun uzadıya evlilik ve evlilik hakkında nasihatler vererek nikah aktine başlamış. Gerekli soruları sormuş ve Ayşegül ve Ege ' nin cevaplarından sonra Allah katında evlenmişlerdi.
Camiden ayrılıp bu sefer bir restorantın yolunu tutarak kıyılan nikahı kutlayarak yemek yemiştik.
-Şimdi ne yapıyoruz?
-Hep beraber Zuhal teyzelere geçiyoruz ve Ege evlendiklerini söylüyor.
-Biz gelmesek? Zuhal teyzenin gazabından çok korkuyorum. Arkasından gizli, saklı iş çevirdik diye bizi çiğ çiğ yiyecek.
-Çok korkaksın Miray. Zuhal teyze en fazla ne yapabilir ki?
-Hah! Sana konuşması kolay. Hamilesin diye işin içinden çıkarsın ya ben? Ben ne yapacağım? Küçücük bebeğim var benim.
-İyi işte. Sen de bebeğim var de işin içinden sıyrıl.
-Eee biz bir şekilde yırtarız da bunlar ne halt yiyecek?
-Amannn bize ne. O da onların sorunu.
Biz kendi aramızda konuşup, gülerken diğerleri de hesabı ödeyip ayaklanmıştı.
Restorandan çıkarak arabalarımıza geçerek Zuhal teyzelerin evinin yolunu tuttuk.
Hep beraber eve ulaştığımızda Ege ve Ayşegül el ele önden giderek zile basmışlardı.
-Gazaları mübarek olsun.
-Ege ' nin annesi ne derse desin suyuna git. Kadını sinirlendirme. Zaten oğlu gizlice evlendi diye sınırlı olacak. Sinirini senden çıkarmasın.
-Tamam.
Çalışan kızlardan biri kapıyı açınca bizlerde Egelerin arkasından içeriye girip salona yöneldik.
Herkes boş gördüğü koltuklara otururken ben de Doruk ' un yardımıyla berjere oturdum. Doruk da sırtıma kırlent koyunca geriye doğru yaslandım.
Bizler yerlerimize oturana kadar Zuhal teyze de gelmişti.
-Hoşgeldiniz çocuklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)