Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Paris- Charles De Gaulle Havalimanı ' na uçak indiğinde saat daha yeni ikindi vaktini gösteriyordu.
İşlemlerimizi halledip hızlıca burada kiraladığımız evin yolunu tutmuştuk. Kiraladığımız ev alana yakın olduğu için hemen gelmiştik.
Evi kiraladığımız gibi babam temizlik şirketi ile anlaşmış ve evi temizleye birileri gelmişti.
Ev hem temizdi. Hem de buzdolabı ağzına kadar Türk yiyecekleri ile doluydu.
-Ben duş alayım. Bir şeyler yerken de bizimkileri arayalım.
-Dolabın üstünde birkaç numara gördüm. Pizza söyleyeyim. Senin ki nasıl olsun?
-Fark etmez. Senin ki nasılsa bana da öyle söyle.
Özge'yi arkamda bırakarak banyoya girdim. Kısa bir duş alıp salona geçtiğim de annemle telefonda konuşan Özge'yi gördüm.
Buraya ait bir telefon hattımız olmadığı için görüntülü konuşuyorlardı. Bu yüzden Özge'nin yanına gidip kadraja girdim.
Annemler bahçede oturmuş dördü de kadraja zor da olsa sığmış halde konuşuyorduk.
-Begüm dediklerimi unutma. Ben gerekli her şeyi hallettim.
-Tamam anne.
Telefonda biraz daha konuşup kapatmıştık. İkimizde yorgun olduğumuz için Özge'nin sipariş ettiği pizzaları yiyerek odalarımıza çekilmiştik.
3 GÜN SONRA
-Ben çıkıyorum. Sen de işlerini halledince gelirsin. Akşam yemeğini orada yiyip eve döneriz.
-Tamam abla.
Trençkotumu üstüme geçirip evden çıktım. Gideceğim yer çok uzak olmadığı için taksiye binmek yerine yürümeyi tercih etmiştim.
Kulaklıkğımı takıp slow şarkılardan oluşan listemi açarak aheste aheste yürüdüm.
On beş dakikalık yürüyüşten sonra kafeye ulaşmıştım.
Havalardan dolayı genel olarak içerisi doluydu ama dışarıdaki masaların birkaçında da oturanlar vardı.
Kapıyı itip içeriye girdiğimde kapının pervazına asılı olan zil çalmıştı. Çıkan sesten kasanın oturan Irmak başını kaldırmıştı.
-Begümmmm.
Oturduğu yerden kalkıp yanıma gelince hemen sarılmıştım.
-Hoşgeldin.
Geri çekilirken konuşmama fırsat vermemişti resmen.
-Ne zaman geldin? Tek başına mı geldin? Eşin nerede? Balayına Paris'e mi geldiniz?
-Sakin ol. Bi oturalım. Konuşuruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)