Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Dün öğlene doğru Begüm ameliyattan çıkmıştı. Bizlerde akşama kadar hastanede kalsak da Zuhal teyze ve Batuhan ağabeyin ısrarları sonucu Ege hariç evlerimize dağılmıştık.
Sabah da Kerim ile izinli olduğumuz için erken saatlerde hastaneye gelmiştik.
Kerim, Ege ve Batuhan ağabeyi eve götürmüştü. Duş alıp, dinlenmeleri için. Ben de zorlansam da Özge 'yi götürmüştüm. Biz evlere geçerken Onur'da hastanede Asuman teyzelerin yanında kalmıştık.
Yaklaşık beş dakika önce hastaneye gelmiş ve hemen yoğun bakım katına çıkarak Asuman teyzenin yanına gelmiştik.
Birkaç adım da yoğun bakım ünitesinin önünde durarak Begüm 'e bakan Asuman teyzenin yanına gelmiştim.
-Haber var mı Asuman teyze? Doktorlar herhangi bir şey söyledi mi?
-Aynı şeyleri söyleyip gittiler. Yetmiş iki saat dolmadan bir şey söyleyemezlermiş.
-Allah'ın izni ile güzel haberler alacağız.
-Amin.
Biz konuşurken Zuhal teyze yanımıza gelmişti.
-Asuman, hadi gel Tayfun kalacak oda ayarlamış. Çocuklar burada beklerken gel gidelim odaya. Bir duş al, rahatlarsın. Sonra tekrar geliriz.
-Yok, gelmem. Kızım uyandığında beni görmek ister. Görmezse üzülür.
-Asuman, Begüm iki gün sonra uyanacak. Bak bir şey olsa çocuklar haber verirler.
-Evet Asuman teyze, biz buradayız. Batuhan ağabey de burada.
Asuman teyze ısrarlarımız sonucu Zuhal teyze ile giderken Kerim'in yanına gitmiştim.
-Güzelim biliyorum hiç yeri, zamanı değil ama birkaç defa sınıftan Doruk mesaj attı. Begüm ile konuşmak istediğini ama ulaşamadığını söyledi. Ne söyleyeceğimi bilemediğim için cevap vermedim. Ne diyeyim?
-Sen bir şey söyleme. Ben arar konuşurum.
-Tamam güzelim. Ben bir kantine inip su falan alıp geleyim. Sen bir şey istiyor musun?
-Yok, teşekkür ederim.
Kerim yanağımdan öpüp uzaklaşırken telefonumu çıkardığım gibi rehberden Doruk' un adını bularak hemen aradım.
Telefonun uzunca çalmasına gerek kalmadan telefon açılmıştı.
-Miray?
-Bana bak! Beni iyi dinle!
-Ne oluyor Miray?
-Bir daha Begüm' e ulaşmaya çalışma.
-Neden? Benim Begüm ile konuşmak gerek.
-Daha ne konuşacaksın? Söyledikleri yetmedi mi? O gün söylediklerin az mı geldi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)