Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Miray'ın lavaboda verdiği müjdeli haberden sonra ben de gözyaşlarımı tutamamıştım. Çocukluk arkadaşım baba oluyordu. On bir yıldır tanıdığım arkadaşım anne oluyordu.
Lavaboda biraz daha ağlaşıp masaya geçmiştik. Üç silahşörler tuhaf gözlerle bize bakmışlardı. Miray barışığımızı hemen ardından da hamile olduğunu söylediğinde ufak çaplı bir karmaşanın içinde bulmuştuk kendimizi. Bir yandan taze anne, baba adaylarını tebrik ederken bir yandan aramız düzeldiği için hepsinden mutlu olduklarına dair çeşitli cümleler duymuştuk.
Çifte mutluluk haberinin ardından Ege hesabı ödeyince beşimizde toplanıp Kerimlere geçmiştik.
Koca rezidans hepimiz aynı ân da ulaşmıştık. Onur tatlı bir şeyler almak için hiç içeriye girmeden giderken bizlerde yukarıya çıkmıştık.
Üstümdeki kıyafetlerle rahat edemediğim için Miray'ın verdiği pijama takımını giyip üstüme de ince bir hırka alarak alt kata inmiştim. Ege 'de Kerim'in verdiği tişört ve pijama altını giymiş salonda oturuyorlardı. Onları boş verip mutfağa geçtiğim de Miray'ın çay suyu koyduğunu görmüştüm.
Aklıma çapraz daire kalan Kardelen gelmişti.
Kardelen ilr Ankara'da staj yaptığım hastanede tanışmıştım. Kardeşi üniversiteden mezun olana kadar arkadaşlığımız devam etmiş ve İstanbul ' da da devam etmişti. Hatta düğününe de katılmıştım.
Sık olmasa da ara sıra buluşmuştuk. Hatta bir defasında evine davet edince attığı konuma gelmiş ve Kerimlerle aynı rezidansta yaşadıklarını öğrenmiştim.
Arkadaşlığımız ilerlediği için ikimizde birbirimizin özelini biliyorduk . O da benim gibi nikah masasında hayır demeyi planlamış ama mecburiyetten evet demiş ve kendini bir evliliğin içinde bulmuştu.
-Şu komşunuz taşındı mı?
-Hangisi?
-Çaprazda kalan daireden bahsediyorum. Hani eşi Ankara'da staj yaptığım hastanede hemşireydi.
-Bildiğim kadarıyla Çağlar boşanma aşamasındayken lösemiye yakalanmıştı. Tedavi süreci bitince ailesinin yanına taşındı. Ama eşinden haberim yok. Gerçi sen biliyorsundur. En son kadını Kerimlerin Ortaköy 'deki oteline götürdüğümüzde görmüştüm.
Eşiyle büyük bir kavga ettikten sonra beni aramış ve kayıt yaptırmadan kalabileceği tanıdık bir otel olup olmadığını sorunca olaya Kerim ' ı dahil etmemiş ve Miray' ı arayarak neler yapabileceğini sormuştum. Miray ise sorgulamadan bir saat içinde her şeyi halletmişti.
-Kardelen ile konuşuyoruz ama eski eşi ile ilgili bir şey söylemiyor.
-Şu an nerede? Konuşuyor musunuz?
-Evet, konuşuyoruz. Babasından kalan evde ikizleriyle yaşıyor.
Kardelen'in ailesel konuları tam bir karmaşaydı. Babası, öz babası, eski eşi diğerleri...
-Eee ben ne yapayım?
-Çay bardaklarını hazırla istersen. Soldan ikinci dolapta bardaklar. Sen bardakları hazırlarken ben de araştırmalık bir şeyler hazırlayayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)