43

750 118 146
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Gelme kardeşimin nişanına. Çık hayatımdan. Çık hayatımızdan.

Hızla yerimden kalkıp geldiğim yolu geri dönerek eve gittim.

Direkt odama çıkarak güzelce duş aldım. Rahatlamıştım.

Kimi kandırıyorsun? Rahatladığın falan yok. Yine kandırıldığını öğrendiğin için hıncını Doruk'dan aldın ama pişmansın.

Evet pişmandım ama sürekli arkamdan iş çevirmesinden yorulmuştum. Neden bana karşı açık olmak yerine sürekli arkamdan iş çeviriyordu?

Hafızamı kaybettikten sonra makul bir dille geçmişi anlatsa belki böyle olmazdık. Ya da yıllar sonra hayatıma yeniden girmişken annemlerin yardımı ile hastanede işe başlamazdı. Özge ile işbirliği yapıp benimle ilgili bilgileri ondan öğrenmezdi. Kendi başına yapamıyordu. Sürekli birilerinden yardım alıp hayatıma müdahale ediyordu.

Miray, Özge, annem, Zuhal teyze. Sıradaki işbirlikçisi kim olacaktı?  Babam mı? Ağabeyim mi yoksa Ege mi?

Yemek saatine kadar odamda oyalanmıştım. Yengem ve Ela'nın beni aşağıya çağırması ile küçük cadıyı kucağıma alarak aşağıya inmiştim.

Yemek Ela'nın şirinlikleri ve Özge'nin nisan hazırlıklarını konuşmakla geçmişti.

Hava diğer günlere göre biraz daha iyi olduğu için bahçeye çıkmış, kahvelerimizi bahçe de içmiştik. Yengem yanımda oturmuş meyvelerini yerken ağabeyimde bahçede bulunan küçük salıncak da Ela'yı sallıyordu.

-Neyin var Begüm?

-Hiç. Bugün çok yoruldum sanırım. Oradan oraya koşturduk. Eve gelip duş alınca da iyice mayıştım. Erkenden uyusam iyi olur.

-Bence de. Nişana çok az kaldı. Nişan arefesinde hasta olursun maazallah.

2 GÜN SONRA

Dosya işlerimi tamamlayıp Doruk' un odasına geçtim.

-Verdiğiniz dosyaları bilgisayara geçirdim.

-Şefinin yanına gidebilirsin. Bugün başka yapacağın bir iş yok.

-Tamam Doruk bey.

İki gündür olduğu gibi bugün de dosya işlerini yapıp şefin yanına gitmemi istemişti.

İki gündür tam da istediğim gibi hareket ediyordu. Açıkçası bu durum hoşuma gidiyordu.

Sabah kısaca onu görüp başka bir kata gidiyordum. Yemekhanede denk gelmiyorduk. Ya ben yemeğini yedikten sonra geliyordu ya da dışarıda yemeğini yiyordu. Kısaca hiçbir fikrim yoktu.

Odada daha fazla oyalanmadan çıkıp şefin yanına gitmiştim. O ise acile gitmemi soyleyince direkt acile yönelmiştim.

Birkaç hasta ile ilgilendikten sonra ambulans geleceğine dair bilgi alınca Kalp ve damar cerrahına haber vererek ambulansı karşılamak için acil girişine geçtim.

Paramediğin söylediğine gire kalp krizi geçirmişti hasta. Bu yüzden ambulans gelene kadar gerekli hazırlıkları yapmıştık.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin