8

1.3K 134 96
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Ne saçmalıyorsun sen? Senin burada olduğundan haberim bile yoktu.

-O yüzden mi bozuk kapıyı bile bile kapattın?

-Yahu bu kapıyı beş yıldır kapalı tutmamız gerektiğini söylüyorlar. Ben de o kurala uydum. Ki iki haftaya yakındîr derslere gelmiyorum bile. Kapının bozuk olduğunu bilmiyordum.

-Eminim öyledir.

-Sen şu egonu alıp burayı terk etsene. İki laf ettim diye bir yerlerin kalkmış. Haddini bil. Çapsız herif.

-Kapı kilitli, nasıl gideceğim acaba?

-Yanındaki telefonu süs olsun diye taşıyorsun sanırım. Arasana Can' ı ya da başka birini.

-Sen "süs niyetine kullandığın telefonunu " kullanıp birini ara.

-Yanımda değil telefonum.

Ağzındaki maskeyi aşağıya doğru çekmiş, hemen ardından elindeki eldivenleri çıkarmıştı. Cebinden çıkardığı telefonla hemen birini aramıştı. Kısa bir konuşma yapıp telefonu kapatmıştı.

-Can çıkmış.

-Ali'yi ara. Ya da Miray'ı falan ara.

Elimdeki ajandayı bırakıp maskelerin olduğu dolaptan bir maske alıp takmıştım. Biraz daha maske takmadan bu ortamda kalsam yoğun kokudan kusacaktım resmen.

-Ali ile konuştum. Kapı dışarıdan da açılmıyormuş. Ali birilerini bulup gelecekmiş.

Cevap vermeden ondan en uzak olacak noktaya geçip oturdum.

Kapı açılana kadar onunla muhattap olmayacaktım. Uzaktan uzağa sevdiğim adam böyle biri değildi. Her zaman karşısında olan kişiye karşı kibar olan adam değildi.

Herkese karşı kibar olan adam bugün önünü arkasını düşünmeden kalbimi bile isteye kırmıştı.

Onun zorla yakasından tutup beni seveceksin demedim ki. Sırf ameliyat olacağım ve sonrasındaki gerçekleşecek ihtimallerden dolayı söylemiştim.

Hastalığım hemen akabinde ameliyat olma durumum ortaya çıkmasaydı beş yıldır içimde yaşadığım aşkı, duygularımı ona söyleme gibi bir niyetim yoktu. Beş yıl içinde tutmuştum, bir yıl daha onunla aynı ortamda kalıp bu aşkı içimde yasamaya devam edecektim.

Beş yıldır ona duygularımı söylememiştim. Onun bana geçen gün söylediği o sözlerin ben de farkındaydım. Bunun bilincinde olduğum için her şeyi içimde yaşamıştım.

Ben de biliyordum farklı dünyaların insanı olduğumuzu. Uzaktan da olsa hayatını az çok biliyordum. Benim hayatım onun hayatına göre fazla seküler kalıyordu. En azından dış görünüş olarak.

Dışarıdan bakınca müslümanlıktan uzak bir yaşam sürdüğümü sanması normaldi. Ne de olsa her şey tesettürdü onun gözünde. Saçım açıksa ve erkek arkadaşlarım varsa yanlış kişi olmuştum gözünde.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin