28

642 96 144
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Anne biraz daha uyuyayım. Sonra kalkıp bir şeyler atıştırırım.

-Kuzum kahvaltını et, sonra uyursun.

-Anne lütfen ya. Şimdi kalkarsam sonra uyuyamam.

-Uyursun uyursun. Hadi kalk bakalım.

Oflayarak yatak da doğruldum. Gözümü ovuştururken annem dolaptan giymem için kot pantolon ve tişört çıkarmıştı. Çıkardıklarını yatağın üstüne koymuştu.

-Dolabın hâlâ dolu. Bu kıyafetlerini götürmeyecek misin?

-Yok onlarda burada kalsın. Burada da elbiselerim olsun.

-Kalsın tabi.

Annem yatağımdan kalkarken ben de ayaklandım.

-Psikolog randevun hangi gün?

-Yarın anne.

-Ben de geleyim seninle.

-Yok anne. Tek başına giderim.

-Niye kızım? Geleyim, hem de psikoloğun ile konuşurum.

-Tek başına giderim. Zaten randevudan sonra senin yanına geleceğim sultanım. Anne, kız doktora gitmek içinde farklı bir şeyler yaparız.

-Sen bilirsin kızım.

Annem odadan çıkarken oyalanmadan banyoya geçip rutin işlerimi hallederek giyinmiş ve aşağıya inmiştim.

Herkes masadaki yerini çoktan almıştı.

Özge düğünde giyeceği elbisenin biraz dar geldiğini söyleyip düğün gününe kadar yulaf lapası yiyeceğini  söyleyerek üzgün gözlerle masaya bakıyordu. Ona inar olsun diye gül böreğinden koca bir ısırık aldım.

-Ye sen ye . Düğün günü gelinliğim olmuyor diye ağlarsan ben de karşına oturup güleceğim sana.

-Senin gibi miyim ben? Ben yiyip, yiyip kilo almıyorum. Sana da su içsen yarıyor.

-Gıcık. İnşallah kilo alırsın da görürnün gününü.

-Şhhh kızlar! Hadi kahvaltınızı edin.

-Afedersin baba.

-Tamam baba.

Babam başını sallayıp çayından yudum almıştı.

-Bugün ders çalışacak mısın Begüm?

-Akşama doğru Ege gelecek. Hem konu tekrarı yapacağız hem de biraz dikiş çalışacağız.

-Nasıl gidiyor çalışmalar? Düğün hazırlıklarından dolayı aksamıyor değil mi?

-Yok baba, olur mu öyle şey. Hem anneme göre hem de Ege'ye göre eskisinden iyi dikiş atıyormuşum. Derslerim desen annemin beklediğinden iyiymiş. Bu gidişle giderse seneye mezun olurum.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin