47

642 114 148
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Begüm... Sen de yoruldun. Ben de çok yoruldum. Şakayı bir kenara bırakıp artık ciddi ciddi konuşmalıyız.

-Konuşalım.

-Geçmişin üstüne sünger geçebilecek miyiz? Ilk kavgamızda geçmiş tekrar gün yüzüne çıkar mı? Sen yanıma gelip ilk konuştuğun gün pervasızca konuştum. Sonra yine kaldımı kırdım. Aylar sonra seni hastanede görünce korkumdan yalan söyledim. Benim ki kaybetme korkusuydu. Sana gerçeği söylesem bir daha suratına bakmazdın. Korkaklık ettim. Yalan söyledim. Ama yemin ederim seni hep sevdim.

-Ben de yalan söyledim. Sana, aileme. Sen korkundan yalan söyledin ben gururumdan. Ama artık çok yoruldum. Başımı yastığa koyarken , gözümü yeni güne açarken yanımda sen ol istiyorum. Ama bir araya gelip birbirimizi kırmaktan korkuyorum.

B

ankın ucundan yanıma doğru kayıp elimi kocaman avuçlarının arasına aldı.

-Ellerimizi birbirinden ayrılmazsa, biz birbirimizi seversek her şeyin üstesinden geliriz. Sevgimizin önünde hiçbir şey duramaz. Yeter ki biz birbirimize sırt çevirmeyelim.

-Ailelerimiz?

-Annelerimiz ne halt yediğimizi biliyorlar. Onlar her şeyi bize bırakmadan hallederler.

-Hallederler.

Boşdaki elimle Doruk' un elimi tutan elinin üstünü okşadım.

-Özür dilerim.

-Özür dilerim.

Aynı ân da kurduğumuz cümlelerle kıkırdadık.

-Gel biraz böyle. Doya doya sarılayım sana.

Elimi bırakıp kolunu bankın arkasından uzatınca beklemeden başımı göğsüne yasladım.

Beni kendine iyice çekip diğer eliyle saçlarımı okşarken konuşuyordu.

-Bir daha kesme saçlarını. Bırak uzun kalsınlar. Ben öpüp, koklayayım.

-Tamam.

-Dudaklarına da bir daha ruj sürme.

-Tamam.

Erkeksi gülüşü kulaklarıma doldu.

-Hep asistanım olacaksın.

-Tamam.

-Ben ne dersem yapacaksın.

-Tamam.

-Bir hafta sonra benimle evleneceksin.

-Tamam. NEEE?

Duyduğum kelimelerle hemen Doruk'dan uzaklaşıp yüzüne baktım.

-Ne dedin sen?

-Dediğimi duydun.

-Şaka mı yapıyorsun?

-Çok ciddiyim.

-Saçmalama. Ailelerimize ne diyeceğiz? Hadi ailelerimizi ikna ettik hastanedekilere ne diyeceğiz?

-Şefin, başhekim ve uzman doktorlar kısaca bilmesi gereken herkes nişanlı olduğumuzu biliyor.

-N. Ne? Nasıl? Ne zaman? Sen mi söyledin? Ben söylemedim.

Salak salak sorular sormayı kes. Sen söylemediysen Doruk söylemiş oluyor.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin