Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Oğlum yemeğe inmeyecek misin?
-Yok anne. Siz yiyin yemeğimizi. Ben hastaneden çıkmadan önce yedim bir şeyler.
-Bize eşlik et istersen. Tıkılıp kalma şu odaya.
-İyiyim böyle. Hadi anne aşağıdakileri bekletme. Ben de uyuyacağım zaten.
Annem yanıma gelip yatağa outurarak elimi avuçlarının arasına almıştı.
-Oğlum... Bak kaç ay oldu. Begüm'ün eşyalarını geri gönderlerim. Kitapları, kıyafetleri her şeyi burada.
-İhtiyacı olursa gelip alır anne.
-Oğlum, kız Fransa'da. Nasıl gelip alsın? Sen çalışma odasındaki eşyaları toparla, ben de aşağıdan kızları çağırayım giyinme odasındaki ayakkabı, kıyafet vs. toplasınlar. Ağabeyinle, yengen de götürürler.
Fransa'da falan değildi. Dönmüştü. Ankara'da okuluna devam ediyordu.
-Hayır anne. Gelip kendi alana kadar burada kalacaklar.
-Öyleyse toplayıp müştemilata veya ardiyeye kaldıralım.
-Hayır! Her şey aynı kalacak. Ben de misafir odasında kalmaya devam edeceğim.
-Niye kendine eziyet ediyorsun? Begüm hastalığını bahane edip kaçtı. Seni gerçekten sevsevdi gitmezdi.
Oturduğum yerden bir ân da kalktım. Odanın içinde dönüp dururken kendimi daha fazla tutamadım.
-Yalan söyledim. Begüm' e sevgiliyiz diye yalan söyledim. Halbuki yoktu öyle bir şey. Ameliyat olmadan önce gelip beni sevdiği söyledi. Ben de hakaret ettim. Aileme, bana uygun değilsin dedim. İtiraz etmedi. Kabullendi. Vicdan azabıyla yanıp, tutuşurken aylar sonra hastane odasında karşıma çıktı. Hafızasını kaybetmesi işime geldi ve sevgiliyiz dedim. O da bana inandı. Aylarca ona yalan söyledim. Düğün günü her şeyi hatırlayınca beni terk etti. Bırakıp gitti. Giderken bile beni zor da bırakmadı. Kendini kötü göstermek pahasına da olsa hastalığını bahane edip gitti. Ailesine, sizlere, arkadaşlarına tek kelime etmedi. Herkesin gözünde kendini kötü gösterdi.
-O. Oğlum...
-O beni affedene kadar sabırla bekleyeceğim. O gün gelene kadar burası, diğer oda da böyle kalacak. O gün geldiğinde yaşamadığınız ne varsa yaşayacağız. Okulunu bitirip geri döndüğünde karşısına çıkacağım. Beni affetmesi için elimden gelenin fazlasını yapacağım. Geçmişi, yalanlarımı unutturacağım.
Annem yanıma gelip sarılmıştı.
-Ağlama oğlum. Kaderde tekrar bir araya gelmek varsa önünüzde dağlar olsa fayda etmez.
4 YIL SONRA
-İyisin iyi. Fıstık gibi oldun. Hadi şunları ye. İsteme sırasında düşüp kalma.
-Tamam abla.
Havva teyzelerin sabahtan yapmaya başladığı ikramlıklardan bir tabak hazırlayıp Özge'ye getirmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)