Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Karşımda Doruk' u görmemle az kalsın elimdekileri düşürecektim.
-Ne işin var burada?
Ne işim mi vardı? Ben niye gelmiştim buraya?
Annesini ziyerete geldin ya alık.
-A. Anneni görmeye geldim.
-Annemi görmeye geldin madem niye benim odamdan çıkıyorsun.
-Şey...
Şey ne? Söylesene Aslı diğer odayı gösterdi ama doly diye girmediğini.
-B. Ben namaz kılacaktım. Aslı misafir odasını gösterdi. Ama içeri girince senin eşyalarını gördüm ve hemen çıktım.
-Bu oda da ne işin var?
-Ben... Şey.... Ayh tutmasana beni. Vakit geçiyor, namazımı kaçıracağım.
Doruk' u itip merdivenlere yöneldim ama anında durdum. Namaz kılmamıştım. Alt kata insem nerede namaz kılacaktım?
Arkamı dönüp Doruk' a baktığım da hâlâ aynı yer de durduğunu gördüm.
-Ee, şey nerede namaz kılabilirim?
-Aslı... Aslı'nın odasına çıkabilirsin.
-Ama haberi yok.
-Ben söylerim.
-Tamam. Teşekkür ederim.
-Önemli değil.
Oyalanmadan üst kata çıkan merdivenlere yöneldim. Doruk da o sırada misafir odası olarak bildiğim odaya girmişti.
Doruk' un hastaneden çıkış saatine kadar oyalanmıştım. Saat geç olmuştu ama farkında değildim bu yüzden hemen Aslı 'nın odasına çıkarak akşam namazını kılarak aşağıya indim.
Doruk gelmişse babası ve ağabeyi de birazdan gelirdi. Bu yüzden hemen çıkmam gerekiyordu. Salona geçtiğim de gözüme Aslı çarpmıştı. Saadet teyze yoktu.
-Aslı.
-Efendim abla?
-Saat geç oldu. Ben artık kalkayım. Annene tekrar gelmiş olsun dileklerini iletirsin.
-Ayy abla annem duymasın. Yemeğe kalıyorsun. Annem mutfağa geçti.
-Olmaz. Saat geç oldu.
Aslı 'ya yemeğe kalamayacağımı anlatmaya çalışırken Saadet teyze salona girmişti.
-Anne, Begüm abla gideceğim diyor. Bir şey söyle.
Aslı 'nın söylemi ile Saadet teyze kocaman açtığı gözleriyle bana dönmüştü.
-Aaa, ne demek gidecek. Hiçbir yere bırakmıyorum. Akşam yemeğini hep beraber yiyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)