Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Sabah namazından sonra Doruk koşmak için sahile inerken ben de hazırlanıp alt kata indim.
Ev halkı sekiz buçuk da kahvaltı masasında toplanıyordu ama biz saat sekiz de işbaşı yapacağımız için Doruk ve kendime kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtim.
Doruk yarım saat koşup geleceğim dediği için elimi hızlı tutman gerekiyordu.
Buzdolabındaki kahvatılıkları mutfaktaki masaya koyup pankek hamuru yapıp pişirmeye koyuldum.
Pankekleri pişirirken Doruk pastane poşetiyle mutfağa girmişti. Terlediği için onu banyoya gönderirken aldığı poğaça ve simitleri kesip servis tabağına koydum.
Pankekleri pişirirken bir yandan da kaynayan su ile çayı demledim.
Karıştırma kabındaki son hamuru da tavaya döktüğüm sırada mutfak kapısındaki hareketlilikle oraya döndüm. Saadet anne gelmişti.
-Günaydın anne.
-Günaydın kızım.
-Bir şey mi istedin anne?
-Doruk koşudan gelmeden yiyecek bir şeyler hazırlayayım dedim de sen benden önce kalkmışsın.
-Ben...
-Oğlumun evlendiğini bazen unutuyorum... Neyse kahvaltınız hazırmış zaten. Doruk birazdan gelir. Afiyet olsun size.
-Anne sen de bizimle kahvaltı etmek ister misin?
-Yok kızım. Siz edin kahvaltınızı.
Yok dese de çatala batırdığım pankeklerden birini Saadet anneye zorla yedirdim.
-Eline sağlık kızım.
Saadet anne mutfaktan çıkarken bardaklara meyve suyu doldurdum.
Beş dakika sonra ise Doruk duş almış ve hazırlanmış bir halde mutfağa gelmişti.
Geldiği gibi çaylarımızı doldurunca kahvaltımızı etmeye başladık .
Hızlıca kahvaltımızı ederek evden Doruk ' un aracıyla ayrıldık.
Hastaneye geldiğimiz gibi Doruk odasına çıkarken ben de hemen üstümü değiştirip diğer asistanların yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)