Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Şaka mı yapıyorsun? Şakaysa hiç komik değil.
-Maalesef şaka değil hayatım.
Yüzündeki şaşkın ifade ile bana bakarken gelinliğimden sıkı sıkı tuturak hemen banyoya geçtim. Saçımı açmış sonra da dolapta bulduğum makyaj temizleme suyu ile yüzümü yıkadım.
Gelinlikten hemen kurtulup duşakabine attım kendimi.
Su resmen yorgunluğumu almıştı. Bornozuma giyinip, saçlarımı da kurutarak uyuşuk adımlarla odaya geçtim. Doruk yoktu oda da. Bunu fırsat bilip dolaptan kendime iç çamaşırı ve gecelik çıkardığım sırada odanın kapısı açılmıştı.
Kapalı olan birkaç düğmesini de açmış elinde su dolu bir sürahi vardı. Bir bana bir de elimde tuttuğum kıyafet yığınına bakmıştı.
-Sıhhatler olsun güzelim ama elindeki o iki karışlık şeyi giyemezsin. Daha düzgün bir şey giy.
Niye böyle bir şey söylediğini anlamamıştım.
-Niye ki? Yakışmaz mı?
Sürahiyi komodinin üstüne bırakıp yanıma gelmişti.
Elini yanqhima yaslayıp okşamıştı.
-Sence yakışmama ihtimali var mı benim gözümde. Yok. Hem de hiç yok. Ben sadece seni öyle görmeye dayanamam. Yakınımda öyle görüp dokunamamak... İki gün sonra ne giyersen giy, kabulüm.
-Ama şey... Hep bunlardan var. Pijama takımı veya şort yok ki.
-Benimkilerden giyersin.
-Hı hı.
Doruk' un kendi tişört ve eşofman altını vermesi ile oyalanmadan banyoya geçip giyinmiştim. Ben banyodan çıkınca Doruk da duş alıp gelince yatağa girmiştik.
Doruk ' u beklerken saate baktığımda sabaha karşı dört olduğunu görmüştüm. Hem yol uzun sürmüş, hem de Doruk gelinliğin ipini açana kadar bayağı oyalanmıştık. Her tarafimdan uyku akıyordu resmen.
-Eve varlığımızı kimseye söyledin mi?
-Hem Özge' ye hem de ağabeyine geldiğimize dair mesaj attım... Artık uyuyalım. Sabah ne yapacağımızı konuşuruz.
-Hı hı.
İyice Doruk ' a sırnaşıp gözlerimi kapattım. Şu iki aydır neredeyse haftada iki akşam Doruk gelip yanımda kalıyordu. Onunla uyumaya alışmıştım.
-İyi geceler sevgilim...
AYŞEGÜL 'DEN
-Şeyy ben burada ineyim.
-Hangisi evin?
-Biraz ileride.
-Öyleyse biraz ileride inersin.
-Burada ineyim. Yanlış anlaşılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)