Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Doruk ne işin var burada?
-Günü bitirmeden seni görmek istedim.
Tuttuğum frezya buketini kokluyormuş gibi yaparak gülümsememi kamufle ettim.
-İyi yapmışsın... Çiçekler çok güzelmiş. Teşekkür ederim.
-Beğenmene sevindim... Günün nasıldı?
-Hastaneden çıktıktan sonra beraber yemek yedik bizimkilerle, sonra uyumuşum. Özge elinde tepsi ile odama gelip uyandırana kadar uyumuşum öyle... Senin günün nasıldı?
-Ufak bir kaç uygulama yaptık.
-Bu kadar mı?
-Sonra bizim çocuklarla bir yere geçip oturduk. Yemek falan yedik. Günü bitirmeden seni göreyim deyince de çiçekleri kapıp kapına geldim.
-İyi yapmışsın.... Şey ama ağabeyimin sözlüğünün ailesi evdeler. Beni ziyarete gelmişler. Artık içeriye girmem lazım. Annem farkına varırsa biraz sinirlenebilir.
-Anneni sinirlendirmeyelim. Sonra yine bir bahane ile gelirim. Zaten Can da araba da bekliyor.
-Can ile beraber mi geldiniz?
-Evet. Arabası serviste diye onu eve ben bırakacağım. Senin yanına gelince ona da araba da beklemek kaldı.
-Anladım. Can' a selam söyle.
-Ve aleyküm selam. Yarın görüşürüz.
-Görüşürüz.
-Bu arada etek çok yakışmış. Hep etek giy.
-Teşekkür ederim.
Ağzım kulaklarımda Doruk ile vedalaşıp içeriye girdim.
Salona uğramadan önce odama geçip frezya buketini başucuma bırakıp alt kata inerel Özge'nin yanındaki boşluğa hemen oturdum.
-Şhh ağzın kulaklarında.
-Sen konuşma Özge hanım. Niye söylemedin kapı da Doruk' un beklediğini?
-Sürpriz. Adı üstünde sürpriz. Adam arayıp seni görmek istediğini ama ne yapacağını bilmediğini söyleyince biraz yardımcı oldum. O da söylediğim seçeneklerden çiçekçi olmayı seçip seni ziyarete geldi. Fena mı yaptı. Baksana mutluluktan biraz sonra havalara uçacaksın.
-Uçarım tabi.
-Bugün çiçekçi olup gelen yarın sucu veya tüpçü diye gelir benden söylemesi.
DORUK'DAN
-Nerede kaldın lan?
-Geldim işte. Niye sinirlendim böyle? Gidip, gelmem beş dakika sürmedi.
-Delirtme beni. Her seferinde seni uyarmaktan bıktım.
-Yine ne yaptım acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)