7

1.3K 132 70
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

Koskoca iki hafta geçmişti. Bu süreçte ameliyat olmaya karar vermiştim. Zor da olsa kabullenmiştim. Kabullenmeyip ne yapacaktım sanki.

Geçen zaman da doktorla konuşup biraz zaman istemiştim. Bu sürece alışmaya çalışıyordum ve ilk adımını bugün atmak için kampüse gelmiştim.

İki haftadır okula gitmemeye başlamıştım. Hocaların annemden dolayı haberi vardı ama bu durumu kimseye söylemeye niyetim olmadığından sınıftan sadece en yakınlarım biliyordu.

Bugün ise dün gece Miray 'a açtığım konuyu konunun esas sahibi ile konuşmaya gelmiştim.

Kerim, Onur ve Ege' nin işleri olduğu için bugün gelmemişlerdi ve şu an Miray ile kampüste konumlandırılmış masalardan birinde oturmuştuk.


-Aman be. Gidip konuşacağım. Sevgime karşılık bulursam oh ne âlâ. Ya yok derse de kendi bilir. Şu ameliyata girmeden önce konuşmam en mantıklısı. Düşünsene evet derse ben unutsam bile bana hatırlatır ama yok derse zaten unutacağım için önüne bakarım. Bir taş ile iki kuş hesabı.

-Sen bilirsin. Şimdi ne desem tam tersini yapacağın için en iyisi kendi bildiğini oku.

-Şimdi mi gitsem yanına? Konuşmak istiyorum desem çok mu acele etmiş olurum?

-İstersen şimdi gidip konuş.

-Yarın gelip gelmeyeceğim bile belli değilken gideyim.

Yerimden kalkıp derin bir nefes aldım.

-Nasılım?

-Fıstık gibisin. Git ve gelirken eniştemi de alıp gel. Düğünüme sap gelemezsin ona göre.

-Hay senin düğününe... Dua et kızçem.

Çantamı da alıp ilerideki masalardan birinde oturan Doruk ve arkadaşlarının yanına adımladım.

Yaklaştıkça kalbim ağzımda atıyormuş gibi geliyordu. Şu geçen beş yılda Doruk' u toplasan beş kere falan kızlarla görmüşümdür o da derslerden dolayıydı. Adam mecbur kalmadıkça karşı cins ile konuşmuyordu.

Gazan mübarek olsun Begüm.

Oturdukları masaya geldiğim de Doruk 'un arkadaşı Can kafasını kaldırmıştı. Aynı sınıf da olmamız dışında bir samimiyetimiz yoktu. Onlar kendi hallerinde takılırken biz de kendi grubumuzla bir aradaydık genelde.

-Merhaba Doruk.

Direkt Doruk demem ne kadar normaldi. Hiç kimse de bir şey anlamamıştı zaten salak Begüm. 

-Merhaba.

Üçünün de toplu cevap vermesi ile şimdiden geldiğime pişman olmuştum. Yanında arkadaşları  varken gelmek koca bir saçmalıktı.

Can 'ın telefonunu o sırada kurtuluşum olmuştu. Can telefonunu açıp masadan ayrılırken iki kişi kalmıştı.

-Begüm gel böyle otur. Kusura bakma benim Fatih hocanın yanına gitmem gerek.

-Ne kusuru. Önemli değil.

Körün istediği bir göz Allah verdi iki göz. Resmen Allah 'dan başka bir şey istesem olacakmış.

Ali 'nin gösterdiği yeri es geçip Doruk' un tam karşısına oturdum.

-Nasılsın?

-İyiyim sen nasılsın?

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin