17

893 107 127
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

Bu gece refakatçim Özge 'ydi. Kaç gündür bayram telaşı, hastane de kalmam derken annem doğru dürüst dinlenemiyordu. Bugün babamı ve diğerlerini kendi tarafıma çekerek zor da olsa annemi eve göndermeye başarmıştım.

-Neredeydin öğle vaktinde?

-Bahçeye çıkmıştım.

-Doktorunun haberi var mı?

-Evet, var. Doruk doktorla konuşup, izin almış.

-Vayy sevgilinle bahçe keyfi mi yaptın?

-Hava aldık biraz.

-Başka?

-Sandiviç vs. hazırlamış. Onları yiyip, sohbet ettik.

-Eee damat adayı hakkında ne düşünüyorsun?

-Bilmem ki. Çok tatlı. Düşünceli. Sohbeti bayağı sarıyor. İnsanın konuştukça konuşası geliyor.

-Bu kadar mı?

-Aslında daha çok şey var. Nasıl anlatsam bilmiyorum. Mesela geçen gün kurabiye yap dedim. Yapıp getirmiş, gece uyuyana kadar mesaj atıyor. Benden çok dikkat ediyor uyuyup, kalkmama.

-Seviyor musun demek için erken ama hoşuna giden belli başlı özellikleri neler? Karakteri veya duş görüşünü hakkında olabilir.

-Hmmm, güzel kokuyor mesela. Aradaki mesafeyi korusa da o mentollü kokusunu alıyorum... Yemek yapıyor. Tabi bana kurabiye yaptı. Kurabiye yapıyorsa, yemek de yapıyordur bence... Centilmen bir kere. İnce düşünüyor. Zeki. Yanımda olduğu vakitlerde ben dinlenirken o ders çalışıyor. Tus' a hazırlık denemelerini verilen süreden önce bitiriyor ve neredeyse full çekiyor. Konuşmaları, sohbetleri hoşuma gidiyor. Böyle insanı kendine hayran bırakacak derece de konusuyor... Stil ve tarz sahibi. Her giydiği yakışıyor. Vücuduna yapışan o saçma pantolonlardan giymiyor. En çok bunu seviyorum galiba... Saçı, sakalı çok güzel. O kıvırcık saçlarıyla sürekli oynamak istiyorum ama babamın küçükken söylediği erkeklerle  temas yok kuralını hatırladığım için kendimi frenliyorum. Yakışıklı bir kere. Hele o yeşil gözleri. Uçsuz, bucaksız bir orman gibi. Ayyy böyle anlatsam sabaha kadar sürer. Kısaca Doruk içten, samimi, düşünceli, güven duygusu veriyor. Belki bunu söylemek için erken ama sadakatli birisi.

-Ohoooo, sen çoktan abayı yakmışsın. Adamı unuttun diye ağlarken tekrar aşık olmuşsun sen.

-Aşk demeyelim de boş değilim diyelim.

Aklıma Doruk' un bugün annesi ile konuştuğunu söylemesi gelince Özge'ye söylemeye karar verdim.

-Şimdi bunları bırak da başka bir şey söyleceğim sana. Bugün Doruk bahçedeyken dün gece annesi ile konuştuğunu, sevgilisi olduğunu söylemiş. Benim hastalığımı,hastane durumlarını anlatınca annesi beni ziyaret etmek istediğini söylemiş.

-Ooo kayınvalidenle yakında tanışacaksın desene. Heyecan var mı taze gelin adayı?

-Saçma saçma konuşma. Tabi heyecanlıyım ama daha çok korkuyorum.

AFİK (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin