Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Yüzüğü masaya bırakıp odadan çıkarak şefin dediği dosyaları halletmeye gitmiştim.
Mutlu bir halde dosyaları tamamlayıp kafeteryaya indiğimde Ayşegül' ü görmüştüm.
-Nasılsın Begüm? Kaç gündür doğru, dürüst görüşemiyoruz.
-Koşturuyorum. Biliyorsun Doruk bey tam hakim değil hastaneye. Hem o hem de hastalarla ilgileniyorum. Canım çıkıyor.
-Nasıl biri? Kötü biri mi? Çok ayak işi yaptırıyor mu?
-Üfff hem de nasıl. Sabahtan akşama kadar çay, kahve taşıyorum utanmasa yemeğimi sen yedir diyecek.
Yalandı. Kuru iftiraydı. İlk gün sadece kahve istemiş, sonra ki günlerde asla böyle bir isteği olmamıştı. Ama Ayşegül ya da diğerlerinin bunu bilip de Doruk' un asistanı olma ihtimalini arttıramazdım. Hiçbiri yıllarca başkasının ayak işlerini yapmak için okumamıştı.
-Doktorluğu nasıl?
-Ona diyecek lafım yok. Gayet iyi. Hatta eski doktordan bin kat iyi.
-İyi bari. Yarın öbür yanına düşeriz falan bari bir şeyler öğretir.
-Aynen.
-Eee kendisi hakkında bir şey anlattı mı? Nişanlısı falan hakkında bir şey söyledi mi?
-Valla bulduğu her fırsatta telefon kulağında. Canımlı, cicimli, aşkımlı, kelimeler havada uçuşuyor. Çok seviyor belli ki.
-Yaaaa. Başka ne duydun?
-Üniversiteden sınıf arkadaşıymış. On bir yıldır aşkından yanıp bitiyormuş. Bu evlenmemek istiyor ama kız pek yanaşmıyor galiba.
-Niye ki acaba? Kız sevmiyor mu acaba? İnsan sevmediği birini niye on bir yıl hayatında tutsun gerçi. Kız da seviyor bence.
Bence de seviyor. Sevmese ayrılığa rağmen niye adamı kıskansın ki.
-Resmi falan var mı? Gördün mü?
-Hayır.
-Adı?
-Bilmiyorum. Ama bugün Dooruk beyin yüzüğündeki yazan harfi gördüm. B & D yazıyordu.
-Demek B harfi. Buse mi? Burcu? Bengü? Buket?
-Begüm.
Adımı söylememle kahkaha atmıştı. Çok komik bir şey mi söylemiştim?
-Ahahahaa. Ay ilahi Begüm. O meteor sana mı bakar? Bi kendine bak, bi de ona bak. Dünya da bi sen bi o kalsanız adam dönüp bakar mı sana?
Biri ona gerçeği anlatsın lütfen.
-Sa. Sana mı bakar yoksa?
-Bana da bakmaz. Biz onun kriterlerine uymuyoruz. Bilirsin belki böylelerinin kriteri olur. Ailesine yakışacak birini isterler evlenmek için. Yanına yakışandan ziyade ailesiyle olan iletişime bakarlar. Annemle arası iyi olur mu? Ailem bize gelse ne der. Bla bla bla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİK (FİNAL)
ChickLitYalan.... Yalan söylemenin en büyük sebebi korkaklıktır. Peki gerçekten de en büyük sebep korkaklık mıydı? Begüm ve Doruk #yalancı 1. sırada (10.06.2023) #gençkurgu 1. sırada (17.06.2023)