Rozdział 60

381 16 0
                                    

Po skończonych zajęciach wraz z Taehyung'iem wyszliśmy z budynku, gdzie czekał na mnie Hobi. Taehyung przez całe zajęcia dotrzymywał mi towarzystwa, a nawet ćwiczył razem ze wszystkimi.

T.I- Hej Hobi.- powiedziałam po czym go przytuliłam

H- Hej T.I. A ty co tu robisz?- zapytał chłopaka

T.I- Taehyung zapisał się do mnie na zajęcia.

Tae- I to był chyba błąd.

T.I- Sam chciałeś uczestniczyć w trzech dodatkowych zajęciach.

H- W trzech?

T.I- W sumie to na czterech. Zapisał się na jedne, ale postanowił zostać jeszcze na trzech ostatnich.

H- No stary, szacun. Z twoją kondycją to jutro ciężko będzie wstać ci z łóżka.- powiedział po czym się zaśmiał...

Tae- Dobra, ja zwijam do domu.

H- A może chcesz iść z nami?

Tae- Nie dzięki.

T.I- No chodź. Potańczymy...

Tae- O nie. Mam dość na dzisiaj. Wszystko mnie boli. Jedyne czego teraz pragnę to wziąć gorącą kąpiel i się położyć do ciepłego łóżeczka...

T.I- No jak chcesz.

Tae- Ja spadam, a wam życzę miłego...

H- Dzięki pa...

T.I- Do zobaczenia jutro na zajęciach.

Tae- Nie wiem, czy będę dał rady na nie przyjść.- powiedział po czym pomachał nam na pożegnanie, wsiadł do samochodu i odjechał...

H- To my też się chyba zawijamy.

T.I- No chyba tak.

H- Daj tą torbę.

T.I- Dzięki.- podałam mu torbę po czym udaliśmy się do samochodu...

...

Po 20 minutach dojechaliśmy do kawiarni, w której ostatnio przebywamy dosyć często.

Zajęliśmy miejsce przy oknie. Po dłuższej chwili przyszedł kelner, aby przyjąć zamówienie.

- Wiedzą już państwo co chcą zamówić.

H- Dla mnie będzie kawa.

T.I- Dla mnie też.

- Dwa razy kawa. Coś jeszcze?

H- Nie, to wszystko. Dziękujemy.

- Dziękuję. Za chwilę przyniosę zamówienie.- powiedział i oddalił się...

H- Gotowa do wyjazdu?

T.I- Prawie. Muszę jeszcze dokupić kilka rzeczy.

H- Ja w sumie też. To w takim razie, może wybierzemy się jutro do galerii?

T.I- Jasne... Stresuję się trochę.

H- Czym?

T.I- Tym konkursem i w ogóle. Przecież tam będzie dużo ludzi.

H- Nie ma się czym stresować.

T.I- Łatwo ci mówić, bo ty jesteś do tego przyzwyczajony. Od lat występujesz na scenie, w wywiadach i w ogóle.

"Przypadek"|| ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz