Те, заради чого варто жити
То був четвер. Щочетверга проводилися так звані турніри. Ми збиралися на майданчику, виганяли геть усіх роззяв та простих перехожих, а потім влаштовували заїзди. Ми були лише підлітками з нездійсненною мрією, адже якщо відкинути нашу віру у світле майбутнє, то можна було сміливо прийняти той факт, що ми мали бути геніями, щоб повернути цьому світові любов до справжнього скейтбордингу та зробити його серйозним видом спорту. Обзавестися дошкою й навчитися робити пару хитромудрих трюків — це не скейтбординг, хай йому грець.
І в мене все ще був шанс запам'ятатися не як «той хлопець, що здох від раку легень у сімнадцять років», а як «той неймовірно талановитий хлопець, що здох від раку легень у сімнадцять років». Усіх моїх перемог тепер здавалося замало для цього. Тому ввечері я помчав до призначеного місця. Нічого не змінилося — там, як і раніше, юрмилась купа скейтерів та їхніх подружок. Серед них я побачив й Роба, того самого колишнього хлопця Джейд, котрий досі на дух мене не переносив.
Кірк, мій добрий знайомий, помітив мене першим, він штовхнув у плече Майка, і вони разом підбігли до мене.
— Ми думали, що ти зав'язав. Прийшов подивитися?
— Ні, хочу взяти участь.
— Але всі пари вже розбиті.
— Невже не знайдеться місця для короля?
Я гордо посміхнувся й обійшов їх з таким виглядом, наче кращого за мене в цьому світі нікого не було. Хоча... кого дурити? Всі вони чудово знали, що й у підмітки мені не годилися. Це був мій єдиний вихід, щоб не вдарити обличчям у бруд, адже було чудово помітно, наскільки кепсько я став виглядати. Впевнений, усі вони розуміли, що я помирав.
Серед скейтерів, що стовпилися, помітив Олівера. Стало соромно через випадок вранці, тож я з добродушною усмішкою підійшов до нього:
— Не позичиш мені свою дошку?
Олівер розгублено подивився на мене, потім на хлопця, що стояв поруч із ним. Здається, його звали Брайан. Як виявилось, він був старшим братом Олівера. Ми з Брайаном не були добре знайомі, проте чудово були обізнані про здібності один одного. Кірк навіть казав мені, що Брайан мріяв проїхатися зі мною.
— Ти ж не записаний, — сказав мені Брайан повчальним тоном, практично роблячи зауваження.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Прокляття в його тілі
Teen FictionОлександр Дженкінс - молодий перспективний скейтбордист, що мріє про велику спортивну карʼєру, невиліковно хворий. За два місяці, які йому прогнозував лікар, він настільки заглиблюється у філософію «жити одним днем», що не помічає, як сам стає голов...