Корида
Я знову залишився на ніч у медпункті, а наступного дня в мене відбулася розмова з Рейною. Вона помітно хвилювалася, дивлячись на мене; намагалася витончено поправляти волосся, намагалася виглядати кращою, ніж була. У такі моменти хотілося сказати їй розслабитися, адже вона не мала жодного шансу. Але я мовчав.
І знову в корисливих цілях мені довелося скористатися цією доброю дівчиною, котра поряд зі мною втрачала усю свою розумність. В цьому ми з Рейною були схожі, адже поряд кое з ким я теж ставав тим ще довбнем.
— Ти така гарна сьогодні, — сказав я, притуливши телефонну слухавку до обличчя. Рейна променисто посміхнулася, а я одразу ж приступив до справи: — Герра. Зак Герра.
— Хто він тобі? Чому ти так піклуєшся про нього?
Рейна подивилася на мене так, ніби все зрозуміла, тому я насупився та відповів абсолютно природно й повсякденно, аби усі підозри здалися їй не більш ніж безглуздими ревнощами:
— Друг. Споріднена душа.
— Швидко ж ти собі друга знайшов, — вона, як і раніше, з недовірою подивилася на мене.
— У подібних місцях час тече зовсім інакше.
— Можливо.
Між нами повисла незграбна пауза. За ці кілька секунд гомону інших ув'язнених та їхніх близьких я зрозумів, що цього разу вже не чекав на свою матір. Хотів побачити її, але чудово розумів, що вона ніколи не прийде. Напевно, вона вже точно знала про те, що її син у в'язниці, однак Уна не приймала мене звичайним хлопцем, а від в'язня геть зречеться. А може, її вже взагалі вбив черговий п'яний коханець?
Я вкотре подумав, якою ж порядною людиною була Рейна, тому мої наступні слова видалися абсолютно щирими:
— Спасибі тобі. Я не зробив для тебе нічого доброго, але ти знову рятуєш мене. Я не заслуговую на твоє кохання.
— Яким сопливим ти тут став, — вона посміхнулася, спробувавши розрядити обстановку, — мені подобаються погані хлопці. Запам'ятай це, бо коли ти виберешся на волю, змушений будеш відповідати усім моїм забаганкам.
— Я стану твоєю іграшкою? — Я невимушено посміхнувся їй у відповідь.
— Щось на кшталт того.
Заради Зака я без роздумів ладен був стати іграшкою Рейни. Все дивився на неї і розумів, що відтепер зробити це не вийде так просто, як виходило раніше. Вона мені більше не подобалася. Після зустрічі із Заком інші люди почали здаватися потворними. Гадки не маю, як я спав із нею.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Прокляття в його тілі
Teen FictionОлександр Дженкінс - молодий перспективний скейтбордист, що мріє про велику спортивну карʼєру, невиліковно хворий. За два місяці, які йому прогнозував лікар, він настільки заглиблюється у філософію «жити одним днем», що не помічає, як сам стає голов...