Частина третя. Акіра. Глава тринадцята

16 8 35
                                    

То ж чого хоче доля?

Акіра привів мене до себе додому. Замученого, розбитого й до нестерпного жалюгідного. Він простягнув мені пляшку віскі і попросив усе розповісти. Я був розгублений, не знав, як варто поводитися та що робити, тому в подробицях розповів йому про все, що сталося. Не так поверхово, як минулого разу. Слова застрягали комом у горлі, і чим більше я говорив, тим важче ставало. Ніякого полегшення, тільки почуття ганьби та гнітюча зневага до самого себе.

— Так ось чому Дан дозволив тобі просто взяти і піти, — він реготнув, злегка розплескавши віскі у своїй склянці, і хитнув головою, — я здогадався, коли Рівер почав переконувати мене в тому, що це Ос був щуром.

— Чому Дан пробачив їх?

— Тому що Рівер був другою людиною, яка прийняла його. Після Маріс. Коли Дан тільки переїхав сюди, то нікому не вселяв довіри агресивний іноземець. Разом вони створили банду, і Джон приєднався до них, щоб стежити за цим дитячим садком. Хто б міг подумати, що їхнє дітище так розростеться! Був у нас один хлопець, Білл, — я згадав Джейдові слова, коли вона сказала, що він нещодавно покинув цю банду. Легка зловтіха зіграла в мені, а Акіра продовжив: — його Дан вигнав з ганьбою тільки за те, що він чіплявся до Маріс. Протриматися у «Червоному хресті» не так вже й просто. Другий шанс пощастило отримати лише Ріверу та Осу, останньому — через те, що Дан, на відміну від мене, до наркоманів ставиться поблажливо. Ос клявся, що зав'яже, що більше не доторкнеться ні до кого, але він переключився на тебе.

— Переключився?

— Після того, як він навмисне ввів другу Дана героїну більше за належне, Дан принизив його при всіх. Він не просто побив його, він догола роздягнув його і прив'язав до одного з бетонних стовпів на нашому місці. Так Ос провів цілу добу, після чого благав про прощення. Тоді це був перша серьйозна помилка когось із наших, і Дан вибачив його, проте Ос поклав на тебе око. Не встиг прийти і вже стільки уваги. Спочатку він убив кращого друга Дана, потім спробував позбутися й тебе. Мені Ос теж пропонував героїн, але я вирішив, що він просто хворий на голову недоумок.

Поки Акіра розповідав про все це, я згадав Оскара, він був тим самим хлопцем, який косо дивився у мій бік одним із перших днів мого перебування в банді. Тоді я й подумати не міг, що в його думках було позбутися мене.

Прокляття в його тіліWhere stories live. Discover now