Частина третя. Акіра. Глава одинадцята

13 7 42
                                    

Приречена людина у приреченому світі

Знову не було де жити, не було за що купити їжу, цигарки, а — головне — героїн. Мені все більше хотілося побачитися із Заком, адже коли в мене нічого не залишалося, я намагався знайти втіху в ньому, проте він не чекав на мене, зате була інша людина, котра завжди була мені рада.

Сандерс щиро зустрів мене на порозі своєї квартири. Ось тільки я явився до нього без цента в кишені. Примостився на краю дивана і подивився на хазяїна квартири, який вже готував усе потрібне для нової дози.

— Але я не взмозі заплатити. Можна в борг?

Сандерс неприємно всміхнувся, після чого заперечливо хитнув головою:

— Гадаєш, я вас, наркоманів, не знаю?  Спочатку гроші — потім доза.

— Хіба Акіра не поручився за мене? Я знайду гроші, обіцяю.

— Акіра сказав, щоб я більше не приймав тебе, а ти, шмаркачу, зараз намагаєшся розвести мене.

— Та ні ж! Я, правда, заплачу. Завтра. Обіцяю, завтра знайду гроші.

— От завтра й приходь.

— Але мені хріново.

— Спершу гроші.

Сандерс був непохитний, і тепер я розумів, наскільки ж жадібний до грошей виявився цей виродок із сальною головою; він навіть ризикував дружбою з Акірою, аби такі нікчеми, як я, тягли йому все своє майно.

Знаєте, я готовий був ночувати на вулиці, аби лише витратити всі гроші на героїн. Мені навіть їжа не потрібна була, бо апетит зовсім зник, хоч я й розумів, що без неї загнуся раніше, ніж від ломки.

Обіцяючи Сандерсу гроші, я, щиро кажучи, навіть не знав, де дістати їх. Напевно, потрібно пограбувати когось, щоб у такий короткий термін роздобути необхідну суму. На звичайну роботу мене навіть ніхто не візьме — мій вигляд був справді лайновим. У банді ми заробляли непогані гроші, котрих вистачило б на гідний одяг, повний холодильник їжі та останньої моделі телефонів, але вся моя так звана зарплатня йшла виключно на Сандерса та його чарівні послуги. Ходив у своїх рваних джинсах, дірки на яких не були частиною дизайну.  Одяг я, звичайно, регулярно прав, але новішим він від цього не ставав. Щось я не второпав, що краще не лишати банду. Та й хрін з ним. Не вперше мені доводилося шукати гроші.

Прокляття в його тіліWhere stories live. Discover now