Частина третя. Акіра. Глава п'ята

14 8 31
                                    

Залишаючи усю печаль собі

Ось так я став повноцінним членом банди «Червоний хрест». Ці недоумки прозвали себе на честь гуманітарної організації. Під впливом наркотиків мені навіть стало цікаво, як комусь з них в голову прийшла така дурість. Але до того моменту, як наважився спитати, вже валявся у когось із них удома на дивані. Як мені сказав Рівер, періодично всі вони зустрічаються вдома одне у одного і п'ють, розмовляючи та вирішуючи внутрішні справи.

Налакавшийся Дан розмахував бляшаною банкою пива і розповідав про те, що Гітлер мав рацію, коли хотів перебити євреїв. Нехай я вже починав потроху втрачати глузд, але все ще розумів, що ніс він повну ахінею.

До мене підсів Акіра. Він посміхнувся, спостерігаючи за тим, як я поступово дедалі більше розпливався під дією таблеток.

— Знову він почав свою тираду, — стомлено мовив Акіра, ковтаючи пиво з банки.

— І чи часто він так?

— Щоразу, як нап'ється.

— Що йому зробили євреї?

— Гадки не маю, — він трохи смикнув плечима, — може, якийсь єврей подружку відбив. Дан дуже мстивий та злопам'ятний. Але, знаєш, чого я не розумію? Він же з якоїсь там російськомовної країни, хіба в них там Гітлер не ворог народу?

— Так ось звідки в нього цей акцент, — простягаючи кожен склад, відповів я, після чого поставив запитання, яке з недавніх пір цікавило мене: — Чому «Червоний хрест»?

— Ба, — Акіра раптово розреготався, — колір прапора Гітлера був червоний і свастика дослівно називалася хрестом. До того ж, — він указав поглядом на моє плече, — хрест забарвлюється червоним від нашої крові. На моїй батьківщині це символ сонця, тож я заплющую очі на те, що за хрінь вирізана у мене. Припустимо, що то сонце.

— Отже, якби ми поверлися в минуле, то були б фашистами?

— Виходить, так.

— От срань.

Я спробував сказати це з досадою, але на той час остаточно перестав що-небудь розуміти і просто заплющив очі. Знову захотілося побачити Зака ​​бодай у своїх наївних мріях.

— Не стирчись тільки, — голос Акіри звучав заколисуюче. Незважаючи на те, що він зовсім не був цікавий мені з того боку, з якого був цікавий Зак, мене чомусь тягло до нього. Гадаю, просто хотілося завести друга, і він видавався чудовою кандидатурою на цю роль. Серед усіх цих відморозків Акіра виділявся як зовні, так і характером. Не виходило цього пояснити, але від нього віяло чимось теплим, наче він випадково потрапив сюди. Я навіть захотів дізнатися, що він тут забув, але вже майже не міг розмовляти. Знову стало добре, нічого не боліло, і Зак, здавалося, чекав на мене вдома. Я обов'язково скоро повернуся до нього.

Прокляття в його тіліWhere stories live. Discover now