„Drága Maggie!
Remélem levelem jó egészségben talál.
A Vörös Erődben hamar új otthonra leltem, szerető férjem osztatlan figyelme és odaadó gyengédsége mellett szinte észrevétlenül repülnek el napjaim. Minden valóra vált, amit házasságom lehetséges kimeneteléről mondtál, s én nem is lehetnék boldogabb. Egyetlen vágyam, hogy atyám egy napon oly közeli barátságba kerüljön hitvesemmel, mint annak idején Deres Septonjával.
Bizonyára örömmel fogod hallani, hogy az özvegy királynő milyen erősen emlékeztet szeretett anyámra.
Emellett megismerkedtem régi barátnőddel, akit egyenesen elragadónak találok. Úgy érzem a világról alkotott nézeteink tökéletes harmóniát alkotnak.
Egyetlen bánatom, hogy keservesen hiányolom a magam mögött hagyott otthon gyönyörű tájait, az íjászatot és kedves lovamat, de természetesen mindenekfelett Téged és nemes atyámat.
Remélem hamarosan meglátogatsz engem.
Szeretettel ölel,
Lady Jessamyn Targaryen"
------------------------------------
„Kedves Tündérboszorkám!
Örömmel olvasom, hogy jól megy a sorod. Biztosíthatlak, nem kell attól tartanod, hogy a te öreg nénikéd a közeljövőben az Idegen szolgálatába lépne.
A jövő ugyan bizonytalan, de atyád egész bizton nem fogja palástolni afeletti örömét, hogy daliás férjedben ily szerető társra leltél.
Utazni sajnos egyre veszélyesebb vállalkozás, de én imádkozom a Héthez, és bízom abban, hogy Westeros hamarosan békére lel jogos uralkodója alatt.
Addig is ezerszer ölel:
Lady Margaret Karstark"
------------------------------------
Aemond a reggeli vívó gyakorlata után tartott visszafelé az erődbe Ser Criston társaságában, mikor egy ismerősnek érzett alak közeledésére lett figyelmes.
A hölgy Lady Qorgyle volt, a herceg legutóbbi szeretőinek egyike.
Aemond általában két-három, jó családból származó nőt tartott készenlétben a kardforgatással le nem vezethető testi feszültségek kezelésére, és rendszerint pár havonta emlékeztette magát, hogy újakra cserélje őket, mielőtt valamelyiknek még alkalmatlan gondolata támadt volna.
A herceg kissé elbizonytalanodott, ahogy a nő céltudatos vonulását szemlélte. „Elfelejtettem volna tájékoztatni?" - Kizártnak tartotta, tisztán emlékezett rá, hogy még azelőtt papírra vetette tömör elbocsájtó üzeneteit minden érintettnek, hogy leendő arája Királyvárba érkezett volna. Ugyan nem állt szándékában valódi házasságban élni Lady Karstarkkal, elvei nem engedték, hogy adott szavát megszegje.
De ha véget vetett futó kalandjuknak, akkor mégis, hogy meri megközelíteni őt ez a némber, ráadásul ilyen nyilvánosan?!
Mikor egyértelművé vált a találkozás elkerülhetetlen mivolta, gyors biccentéssel elbocsájtotta Ser Cole-t, akiben volt annyi tisztesség, hogy arcrezdülés nélkül távozzon. „Ez a különbség a nők és a férfiak között."
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Sárkány, Akit Senki Nem Szeret /Aemond Targaryen/
FanficKarakterhű Aemond Targaryen ábrázolás, tehát távolról se várjatok bájos herceget. Ellenségekből szeretők történet, kényszerházasság, szarkazmus és szex. A női főhős Jessamyn Karstark, egy tiszteletreméltó északi hölgy, a lehető legmocskosabb fantázi...