Otto gondterhelten hajolt az előtte fekvő papírhalom fölé. Fáradtan megmasszírozta orrnyergét, majd újra kézbe vette az imént eldobott pennát.
Tehát. A veszteségek.
174 kisebb település
39 fontosabb termő terület, összesen kb. 220 hektár
3 nagyváros: Tóváros, Szelesbérc, Ezüstvölgy
57 hajó
42.000 katona
1 sárkány
Először is a civil áldozatok. Nem végzetes, de azért nem is jó.
175 kisebb település
Gyorsan átjavította a számot. Folyton elfelejtkezett Aemond kis magánakciójáról. Nem mintha sokat számított volna. A nagyvárosok már komolyabb problémát jelentettek. Az ott élő lakosság száma nagyjából ötszázezret tett ki összesen. Kettő leégett, egyet csupán kifosztottak. Így még a tél beállta előtt jó lesz újabb adó emelést bevezetni, hogy kompenzálhassák a kiesést.
Sóhajtva visszagörnyedt a papír fölé, és gyors számítást végzett a szükséges százalékról. Jó lesz, ha Tyrellek is kitesznek magukért újra, Királyvárnak készen kell állnia egy tíz éves ostromra is akár. Tovább haladt.
Tehát ötvenhét hajó. Ez igazán semmiség. Persze ha nem lett volna a herceg egyetlen okos húzása az elmúlt több, mint két évben a Velaryon flottával, ez a szám jóval magasabb lenne.
Seregük állapota már jóval több aggodalomra adott okot. Főként, hogy ehhez nyugodtan hozzá lehet adni a Karstark haderő megmaradt hétezer tagját is. „A mások vigyenek el mindenkit, kinek neve Karstark!" – morogta a bajusza alatt a Segítő, és ismét elhajította a tollat.
A háború kezdetén hétezer fő nem tett volna nagy különbséget, azonban az idő előrehaladtával mindkét oldal komoly veszteségeket szenvedett, s már a legkisebb porszem is elég lehetett hozzá, hogy végleg átbillenjen a mérleg nyelve. Hátravetette fejét a karosszék támlájára, s megpróbálta kiűzni elméjéből Aemond kaján vigyorát, ami Karhold ifjú urának levelét olvasva terült szét az arcán.
Az északiak köszönték, de a továbbiakban nem kívántak részt venni a háborúban. Lord Benjen Karstarknak volt mersze papírra vetni az „oltári nagy sárkány segg" szavakat indoklása részeként. Ugyanis a Vhagar által okozott hatalmas károk miatt nem állt módjában egyetlen katonát sem a rendelkezésükre bocsátani, amíg az erőd helyreállítása tartott. Tisztelettel kérte a király türelmét, mivel az utolsó harcosnak is a meggyengült várat kellett védenie, amíg az erőd újjáépítése zajlott. „Mocskos északiak."
Ha még Sunfyre életben volna, gyerekjáték lenne Aegont Karhold ellen küldeni, és porig rombolni az egészet. Otto egy darabig fontolgatta, hogy ha a vörös szuka végre kipottyantja kölykét, talán elküldi azt a nyomorék fivérének. Két, esetleg három darabban. Csak hogy tiszteletet tanuljon. Ha már úgysem számíthatnak a Karstarkok támogatására?!
Ez persze okozna némi problémát Aemonddel. Na jó, akkor némi finomhangolásra lesz szükség ennél a tervnél is. Újfent hátrahajtotta fejét és megmasszírozta orrnyergét. „Elég lesz az az adó?"
Hjajj, hát minden teher az ő vállát nyomja...
------------------------------
- Szóval gondolkodtam... - ez volt Jessamyn első férjéhez intézett mondata, mikor az belépett hálószobájukba.
ESTÁS LEYENDO
A Sárkány, Akit Senki Nem Szeret /Aemond Targaryen/
FanficKarakterhű Aemond Targaryen ábrázolás, tehát távolról se várjatok bájos herceget. Ellenségekből szeretők történet, kényszerházasság, szarkazmus és szex. A női főhős Jessamyn Karstark, egy tiszteletreméltó északi hölgy, a lehető legmocskosabb fantázi...