Jessamyn épp a harmadik dühödt kört tette meg a Martell hercegnő kellemes kis privát teraszán álló napernyők alatt. Minden egyes fordulóval jobban belemelegedett tirádáiba, kígyót-békát hányt Aemond Targaryenre a messzi távolból.
Igazság szerint fogalma sem volt róla, hogy a herceg éppen merre járt, de titokzatos útjai rendszerint nem tartották távol egy napnál tovább a fővárosból. Deria eleinte szórakozottan hallgatta, de mikor a lány újabb levegőt vett, hogy folytassa szidalmait, türelmetlenül félbeszakította:
- Jobb lenne, ha figyelnél a véredre, lányom. Vagy ha arra nem is, legalább a szádra. Igen, még nálam is. Mostanra tudhatnád, hogy ebben a sárkányfészekben még a falnak is füle van. – arca megenyhült, mikor a lány duzzogva levetette magát kedvelt karosszékébe.
- Nem gondoltál még rá, hogy mennyivel egyszerűbb lenne az életed, ha... nos megpróbálnál a férjeddel hálni?
Jessből kitört a nevetés.
- És az mégis mire nyújtana megoldást, drága hercegnőm?
- Tudom, engem is meglep, hogy éppen én buzdítalak rá, hogy vesd magad egy mocskos Targaryen karjaiba... – A lány gúnyosan elmosolyodott ennek hallatán. A jelek szerint az asszonyra nem vonatkozott a „vigyázz, mit beszélsz" törvény. – De mégis mi egyéb opciód volna? Az Anya kegyéből... vagy ezt inkább a Harcostól kellene kérni? Mindegy, valamelyik átkozott isten talán megszabadít a férjedtől, mielőtt véget ér ez a háború. De az akár évekig is eltarthat, már ha egyáltalán bekövetkezik. Viszont tudhatnád, hogy az ő fajtája a jég hátán is megél. Következésképp akár el is fogadhatod, hogy életed végéig Aemond Targaryen takaros kis felesége leszel.
- Soha! – a lány valósággal kiköpte tiltakozását.
- Egyáltalán nem biztos, hogy olyan kellemetlen volna. A herceg láthatóan jó erőnlétnek örvend, szenvedélyben pedig egyértelműen nem szenvedtek hiányt. És ha megengedsz egy személyes megjegyzést... jómagam kedvelem a nagyorrú férfiakat. Kellemesek tudnak lenni, ha érted, mire gondolok.
Jessamyn fülig vörösödött. Nem kívánta érteni.
- Nem szorulok olyan gyönyörre, amit tőle kaphatnék. Mellesleg elfelejtkezel róla, hogy a herceg előbb invitálná a szürkehámot az ágyába, mint engem. Ráadásul egészen biztosan van szeretője. Még ha sikerülne is elcsábítanom, mi hasznom volna belőle? Csak még több oka lenne megvetni engem.
- Ha van szeretője, hát annál jobb. Legalább jobban kiismeri magát a női testen. Nagyobb lesz az élvezeted.
- Köszönöm, de évek óta gondoskodom magamról ezen a téren is. Nem született még férfi, aki jobban kiszolgálná a tulajdon vágyaimat, mint én magam. És hogy nem Aemond Targaryen lesz az, aki ezen hitem porba dönti, arra megesküszöm.
A hercegnő jóízűen kacagott szavain, majd vállat vonva más irányba terelte a beszélgetést.
----------------------------
Jessamyn csuromvizesen ébredt, érzése szerint szíve mellkasa helyett az ölében dobogott.
Gyakorta látogatták meg intenzív, a jövőről szóló víziók álmaiban, és a mostanihoz hasonló, szenvedélyes lázálmok sem álltak tőle távol, de ez a mostani velejéig megrázta. Ugyanis szenvedélyének tárgya ezúttal Aemond Targaryen volt.
Megbotránkozva tekintett fel ágya függönyére, mintha az élettelen drapéria tehetne róla.
Az álom még az ébrenlét perceiben is megrázóan valóságosnak tetszett. Még szájában érezte a herceg vad csókjainak fémes ízét, orrában a férfi semmi másra nem emlékeztető illatát, derekén vasmarkának szorítását. Az átizzadt hálóing hegyes mellbimbóira feszült.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Sárkány, Akit Senki Nem Szeret /Aemond Targaryen/
Fiksi PenggemarKarakterhű Aemond Targaryen ábrázolás, tehát távolról se várjatok bájos herceget. Ellenségekből szeretők történet, kényszerházasság, szarkazmus és szex. A női főhős Jessamyn Karstark, egy tiszteletreméltó északi hölgy, a lehető legmocskosabb fantázi...