Boldog vasárnapot minden tündeszép olvasómnak! 😁
A következő hetem eléggé káoszosnak ígérkezik, így egy lassú „Királyölő" után már most belecsapunk a lecsóba és jöhet a „Hírek" és a „Nincsenek túlélők" is!
Jó mulatást! ❤
--------------------
- Ser Criston akkora egy féreg! – fakadt ki Jess, mikor a lakosztály ajtaja becsapódott mögötte.
Aemond felnézett az előtte heverő papírhalomból és önkéntelenül is elmosolyodott felesége kipirult arca és rendezetlen hajfonata láttán. A lány lecsapta a kezében tartott íjat az asztalra és már épp tovább folytatta volna dühöngését, mikor a férfi megszólalt.
- Kedvesem, ha nem túl nagy kérés... lehetne, hogy a fegyvereidet ne az étkezőasztalon tárold?
Jessamyn, mivel úrinő volt, nyelvet öltött rá. A herceg vigyorogva lépett az asztal mellett álló tálalószekrényhez, amiben - rendhagyó módon - a lány gyógyfüveit és szereit tartották, a mind népesebbé váló, sérüléseik ellátását szolgáló eszközök mellett. Ezúttal nem kötszer után kutatott.
- Egyik fegyveredet sem. – tette hozzá, és egy hasítottbőr csomagot terített ki az asztalon.
Jessa csodálkozó szemekkel vette kézbe a két, hajszálra megegyező, gyönyörűen megmunkált tőrt, melyek között az egyetlen különbséget az jelentette, hogy az egyik markolatában smaragd, a másikban zafír rejtezett.
- Remekül boldogulsz a dupla pengével. – mondta Aemond, ahogy magához vonta fújtató kedvesét és csókot lehelt feje búbjára. - És még valami.
Teljesen kihajtotta az anyagot, így láthatóvá vált az addig megbújó, keskeny, fekete bőr öv. Felesége kérdő tekintete láttán annak ujjait a szíj alatt tökéletesen rejtve maradó, apró fegyverhez irányította.
- Ezt bármelyik ruhádra fel tudod venni, és szeretném, ha viselnéd is. – a smaragd szemek meghatottan ragyogtak rá. – Tudom, hogy Helaena óta... - Jessamyn érezte, ahogy férje megborzong, majd egy légvétellel később folytatta. – Tudom, hogy kevésbé rázod le magadról Ser Dantont, de örülnék, ha nem mennél sehová fegyvertelenül.
A lány lábujjhegyre emelkedve bólintott, majd megcsókolta a herceget.
--------------------
Helaena a gyógynövényes ágyásban térdelt három esztendős leánya oldalán.
Tenyerén egy közönséges földigilisztát tartott, s a parányi lényben gyönyörködve intézte szavait az undorodó arcot vágó Jaehaerához.
- Láttál már valaha is ennél szebbet, hóvirágom? Nézd csak, a teste úgy lett megalkotva, hogy tökéletesen alkalmas legyen mindarra, amit neki rendeltetett elvégezni. Csak annyira gyors, épp annyit ért a világból és éppen annyi terhelést bír el... és pontosan így alkotott meg minket is a minden világot átszövő varázslat.
Lánya éveit meghazudtoló komolysággal hajolt közelebb.
- Számold meg a gyűrűit, azután menj, és ha szerencsés vagy, találhatsz még egyet a földben, de egészen bizonyosan különbözni fog attól, amit a kezemben tartok. Ahogy két hópihe sem lehet soha egyforma, úgy különbözünk mi is egymástól. Ezért fontos minden életet óvni, ezért értékesek még a leghitványabbnak tűnő élőlények is. – érezte, ahogy nyála megkeseredik szájában, de nem törődött vele.
ESTÁS LEYENDO
A Sárkány, Akit Senki Nem Szeret /Aemond Targaryen/
FanficKarakterhű Aemond Targaryen ábrázolás, tehát távolról se várjatok bájos herceget. Ellenségekből szeretők történet, kényszerházasság, szarkazmus és szex. A női főhős Jessamyn Karstark, egy tiszteletreméltó északi hölgy, a lehető legmocskosabb fantázi...