BAŞLANGIÇ
10 Aralık 2022
23.43İnstagram: yazar.grbz
Serinin Uisce Beatha Sürgün Kusursuz Günah keçisi Leydim ardından 6. Kitabıdır. Konusu kendine özgüdür tek de okunabilir
Savurgan güzel,nedir bu kendini harcama,
senin mirasın olan güzellikleri böyle?
doğa temelli vermez ,ödünç verir her zaman,
eli açık olana borç verir içtenlikle
böyle yanlış kullanmak olurmu güzel pinti,
miras bırakman için sana bırakılanı?
kar etmeyen tefeci, bu koskoca serveti
niye tüketiyorsun yaşatmak varken canı?
meraklısın kendinle içli dışlı olmaya
bu tatlı benliğin sırf aldatmağa yarar,
vaktin geldi diyerek seni çağırsa doğa
Vereceğin hesapta elle tutulur ne var?Kullanmazsan gömülür güzellğin seninle
Kullanırsan varisin olur da sürer gider böyle.W. Shakespeare
Lanchester Dükü yıllar önce karşılaştığı bir kadının saçına iliştirdiği kurdelenin kader bağı olduğunu nereden bilebilirdi ki?
Ya Leydi Maeve Ferguson? Birileri kendisine durmadan ayak bağı olan o kurdelenin aslında gerçek aşkı ona getireceğini söyleseydi, alaycı kahkahası tüm İskoçya da çınlamaz mıydı?
Aşk ile yazılan kaderleri, hayatları bambaşka doğrultuda savrulup gitmiş iki genci birbirlerine öyle bağlamıştı ki bunu çözmeye ne İskoç inadının ne de İngiliz nefretinin gücü yetecekti...
{Düzenlenecek}
Karakterler
FREDERİC ADELARD HUDGE LANCHESTER
MAEVE FERGUSON
Bu hikayenin devamı ÖLÜM MELEĞİ dir bunu beğenirseniz okumanızı tavsiye ederim
Her hikayemin olduğu gibi bununda bir melodisi var elbet...
---Sonsuz açıklamalar---Kaç hikaye oldu? 6. Mı bu? Sanırım...
Uisce Beatha , Sürgün, Kusursuz, Günah Keçisi, Leydi(M) ve şiiimmmdiiii KADERİM SENSİN ile soluksuz devam ediyoruz canlarım. Bu arada birbiri ile iç içe hikayeleri okuduğunuzda milyon tane aynı isimde hikaye olmasına rağmen bu hikayeye başka bir isim konulamayacağını belirtmek istiyorum.
***Bu hikaye serinin altıncı hikayesi olmak ile birlikte bizim aileden millerce uzağa İskoçya dan İngiltereye gidivermiş, bambaşka bir yolculuğa götürecek bizi. Direkt olarak buradan başlayacaklar korkmayınız tek başına okunduğunda ziyadesi ile anlaşılabilir bir hikaye olacak
***Kişiler ve olaylar tamamen kurgudur. Gerçeklik payı olan kısım İskoçya ın o dönem bağımsızlığını yitirip kralın bir emekli maaşına ülke idaresini vermek üzere olduğu İngiltere kralı 3. Edward ın ziyadesi ile kuvvetli olduğu vakittir.
***+18 içerik ve söylemler çokça barındıracaktır.
*** Bol duygusallık bol romantizm içerir. Romantizm kusmak isteyenlere, karnında kelebek severlere şiddetle tavsiye edilir.
***Hikayelerim basit kurgular üzerine dönmektedir arkadaşlar çok ağır çok olaylı bir kurgu ne yapmıyoruz bu yazardan beklemiyoruz kafa dağıtıp, okuyarak eğlendirmek, bazen sinir bozup bazen ağlatmak elimden geldiği kadar aşkı hissettirmek önceliğim.
***Bölümler ziyadesi ile sıklıkla gelmektedir. Yorumlarınızı eksik etmeyin ne olur. Bu defa biraz korku içindeyim İskoçya dan kopmak beni tedirgin ediyor. Desteklerinizi beğenilerinizi yahut eleştirilerinizi eksik etmeyin yaptığınız her yorum çok özel ve dikkate alınacaktır.
Hadi başlayalım bakalım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİM SENSİN
Historical FictionLanchester Dükü yıllar önce karşılaştığı bir kadının saçına iliştirdiği kurdelenin kader bağı olduğunu nereden bilebilirdi ki? Ya Leydi Maeve Ferguson? Birileri kendisine durmadan ayak bağı olan o kurdelenin aslında gerçek aşkı ona getireceğini söy...