Adelard gözünü kapının tıklatılması ile araladı. Kolu altındaki kadın sırtını döndüğünde üzerini başının tepesine kadar örtüp uşağa eliyle gitmesi için işaret etti ardından kadının beline sarılıp ona iyice sokularak yaslandı. Genç adam gözünü kapatıp uykuya devam etmek istediyse de olmuyordu. Nasıl olsundu ki... Onu delirtip delirtip kenara bırakıyordu kadın. Dün gece de Louis'i bahane ederek kaçmıştı. Aralarında kıvrılan saçlarını boynundan çekip yüzünü oraya iliştirdi ardından elini örtünün içine atıp sıyrılan geceliğinden bacaklarına kalçalarına ve daha da yukarıda göğüslerine dokundu. Hissettiği dolgunluk ile Kadına geceliği üzerinden sahip olmaya niyetlendiğinin farkına vardığında hafifçe doğrulup boynunu öpmeye koyuldu. Şu dakikadan sonra durması imkansızdı. Genç adam bu zamana kadar eli altındaki göğüslerin nerede gizlendiğini düşünürken altındaki pantolondan hızla kurtulup kadının geceliğini yukarı doğru iyice sıyırdı.
Maeve göğüsünde hissettiği sızlama ile gözlerini araladığında uyku ile uyanıklık arasında hissettiği hoşnutluğun nedenini anlamaya çalışmaktaydı. Ardında kendisini zorlayan basıncı fark ettiğinde hareket etmeye çalıştıysa da adamın onu sarmış dahası soyup orasını burasını elliyor olduğunu fark etti. "A-adelard?" Maeve boynundan yükselen inleme ile başını hafifçe çevirmeye niyetlendi lakin adam konuşmasına fırsat vermeden onu öptüğünde düşünmemeye karar verdi bedenini hafifçe ona doğru çevirip karşılık verdi genç kız. Yalnızca ellerini göğüsleri üzerinden çekmek için tutup aşağı indirdi çünkü sızlıyorlardı.
Genç adam kadının üzerindeki geceliği çıkarıp bir müddet daha öptükten sonra dayanabilmek adına örtüyü hafifçe sıyırıp bedenine baktı lakin istedi daha da arttığında onu hızla altına alıp attığı minik çığlığa aldırış etmeden yüzünü boynuna gömdü.
"Adelard? Bu konuyu konuşmadık üstelik-" Maeve güzel şeyler hissediyordu kesinlikle öyleydi. Adam ona cevap vermek yerine kendince mırıldanıp onu öpmeye devam ettiğinde Genç kız bacaklarını sıkmaya ya da kendini geri çekmeye çalıştıysa da başarılı olamadı. Genç kız adamın hareket etmesi üzerine canının yanmadığını fark ettiğinde derin bir nefes alarak dudaklarını dişleyip elleri ile onun yüzünü tutup kendisine bakmasını sağladı. Maeve hissettiği tuhaf hoşnutlukla dudaklarını yalayarak iç geçirdi.
"Hayır!" Adelard kadının yüzündeki bakışı ve takındığı inanılmaz kışkırtıcı ifadeyi gördüğünde dikkatini başka yöne vermeye çalıştı lakin Maeve ne denli çekici göründüğünün farkında olmadığı hareketler yapmaya başladığında ve o gözlerini kapatmadan kendisine diktiğinde elinde olmadan hızlanarak sabahlarının henüz iki dakikayı bile bulmamışken son bulmasını sağladı. Kadını öpüp kendi kendine küfrederek üzerinden çekilip arkasını dönerek oturdu. Tanrım! Kendisine hakim olamıyordu.
Maeve şu an oldukça hoşlanmaya başladığı ve acı çekmediği için memnun olduğu bu olayın devam etmesinde bir sakınca görmüyor belki de istiyordu lakin adam biraz fazla hızlanıp tuhaf sesler çıkararak durduğunda kendisini öpüp kalktı ve hızla giyinmeye koyuldu. Genç kız şaşkınlıkla yatağın tavanına ve etrafına bakınıp derin bir nefes alarak doğrulup geceliği üzerine geçirdi. "Bunu bana söylemeliydin."
"N-neyi?" Genç adam kızaran suratıyla kadına döndü. Onunda kendisine aynı kızarıklık ile baktığını fark ettiğinde tedirgin bir ifade ile gülümseyip ona yaklaştı.
"Bir daha canımın yanmayacağını." Maeve mahcup bir ifade ile gülümseyip hala titreyen bedenini ve eksik kaldığını hissettiği duygularını gizlemeye çalıştı. Belki de böyle olması gerekiyordu. Maeve adama olan duyguları yüzünden çıldırmış olmalıydı. Bu konu hakkında konuşup kendisini utandırmak istemediğinden normal davranmaya çalışarak eliyle saçlarını düzeltmeye koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİM SENSİN
Historical FictionLanchester Dükü yıllar önce karşılaştığı bir kadının saçına iliştirdiği kurdelenin kader bağı olduğunu nereden bilebilirdi ki? Ya Leydi Maeve Ferguson? Birileri kendisine durmadan ayak bağı olan o kurdelenin aslında gerçek aşkı ona getireceğini söy...