Bölüm 31

812 90 43
                                    

"Maeve in bir derdi var!" Morigan yemek boyunca dük ve arkadaşını gözlemlemiş birbirlerine kaçamak bakışlarını izlemişti. Maeve bulduğu her fırsatta Adelard a yanlışlıkla da olsa dokunmak için çabalıyor, Moriganın gördüğü kadarıyla karşılık da buluyordu. Adamın ona karşı nazik tavırları gözle görülürdü. Kusturacak kadar kibar olsa da anladığı kadarıyla tutumu düke yakışıyordu. Maeve'in sert görünümü altındaki naif yüreğine dokunuyor gibiydi. Lakin o da Maeve'i tanıyorsa o yardımcı kız için çektiği vicdan azabı dinmediği takdirde etrafına daha çok duvar örecek hayatı kendine eziyet haline getirecekti. Dahası mutluluğu bulmuşken neden kaybetsindi ki? Mori çok düşünmüştü. Adelard yapamıyorsa belki onlar bir şey yapabilirdi. Maeve ona çok kızacaktı biliyordu lakin mutlu olacaksa varsın kızsındı. Genç kız tedirginlikle ellerini ovalarken umuyordu ki her şeyi batırmamış olsundu.

"Morigan, tanrım mori!" Maeve nefesini tutup Adelard'a baktı. Ardından telaş içinde biri varmı diye etrafa bakındı.

"Nedir Maeve in derdi? " Brian kaşlarını çattı.

" Biliyordum! " Lily kalkmıştı ki kaş çatarak yerine oturdu.

"Louisin poposu pişmiş" Maeve ayağa kalkıp babasının kucağındaki oğlanı almaya koyuldu lakin ondan önce çocuğu annesi alıp kucağına oturttu.

"Bu da bir dert tabii" Fiona güldü. "Çok mu ağlıyor? "

" E-evet! " Maeve masanın altından eteklerini tırnaklamaya koyuldu. "Ama ben hallettim b-bile, Noah bir krem tarifi yazacak"

Adelard yanında titrediği i fark ettiği kadının aşağıdan elini tutup ovaladı.

"Derdin ne Maeve? Zaten bir tuhafsın. Saçımı kestiğimi bile görmedin!" Callie kafa salladı. "Fark etmesi çok mu zor sandın! "

"G-güzel olmuş b-birşey demeye gerek yok." Maeve dudaklarını dişledi.

"Güzel değil Maeve yoluk yoluk olmuş." Ian karısına kaş çattı. "Bunu ben bile rahatlıkla diyebilirim!"

Adelard elini sıkıca kavrayıp ayaklarını titretmeye başlayan kadını bırakıp bakışlarını Morigana yönelterek susması için kaşlarını kaldırdı.

" Ben onun derdini biliyorum! " Morigan kendisine çıldırmış bakışlarını yönelten arkadaşına ve düke omuz silkti.

Ian üst güverteye çıkan adamlara doğru ıslık çaldı. Ardından sandalyeyi çekip masaya oturdu. "Mimiklerinize sahip çıkın dük"

"Ben size sahip çıkacağım Lord Sinclair az kaldı."  Adelard dilini şaklattı.

Liamh yanaklarını dişeyerek piposunu çıkartıp tüttürmeye koyuldu. Derhal başını ondan yana çeviren Adelard bir müddet bekleyip huzursuzlandıktan sonra omuz silkip aynı şeyi yaptı.

"Yalnız bu duyulmaması gereken çok tehlikeli bir şey" Morigan üzerine bastırarak devam etti.

"Bizde duymayız öyleyse... Duymadan bilmenin pek çok yolu mevcut!" Caledonia, Rose'a baktı.

"Liamh da pek merak etti." Arcana dikkatle dinleyen kocasına gülümsedi. Lakin adam başını yana çevirip oralı değilmiş gibi görünmek üzere hareket etti.

"Özür dilerim lakin bunun konuşulması dahi karımın canını tehlikeye atar!" Adelard ayağa kalktı. "Buna izin veremem"

"Ettiğimi sıvamayayım diyorsun?" Ian gözlerini adama dikti.

"Aynen öyle diyorum." Adelard Maeve e elini uzattı "Artık gitmeliyiz Maeve. Geç oldu."

"Lütfen Mori" Maeve dudaklarını birbirine bastırıp yalvaran gözlerle arkadaşına baktı. Babası ayağa kalkıp kocasının önüne dikildiğinde ise yerine oturup eliyle yüzünü ovaladı. Dilini kesseydi Maeve! Hep aynı şeyi yapıyordu!

KADERİM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin