„Nes noriu pagaliau pamylėti tave savo lovoje."
Sukandau lūpą ir išsiviepiau.
"Gerai. Tikėkimės Larry neužtiks mūsų šį kartą."
Jis nusijuokė ir prisitraukė mane, tada apvertė mus. Tada atsiklaupė tarp mano kojų ir pradėjo atseginėti šortus, tada nutraukė juos mano kojomis.
"Nusiimk maikę." Jis paliepė ir aš paklusau, jis padarė tą patį, tada vėl atsiklaupė tarp mano kojų.
"Liemenėlę irgi."Nusisegiau ją ir numečiau ant žemės, įsitaisiau tarp pagalvių.
"Tu tokia graži. Tokia švelni." Jo rankos klaidžiojo per mano rankas iki pečių, tada jis pasilenkęs paliko bučinį ten. "Nori būt ant viršaus?" Jis paklausė ir aš pakračiau galvą.
Jis paliko žymę kitoje kaklo pusėje, tada nulipo nuo lovos, kad nusiimtų apatinius.
Jo kietas penis atsimušė jam į pilvą, jis vėl atsidūrė ant savo kelių ir ranka suėmė savo penį, kelis kartus perbraukė per jį.
"Tu tokia šlapi." Jis pasakė išsiviepęs, kai galiuku braukė prie mano įėjimo.
"Niall." Sudejavau, kai jis lėtai įėjo, tada pasilenkęs sujungė mūsų lūpas ir pilnai įėjo.
Jis padėjo rankas prie mano galvos ir pradėjo judėti. Pradėjau čiulpti jo kaklą, kol jie dūsavo man į ausį su kiekvienu pajudėjimu.Apsikabinau jį per kaklą stengdamasi prisitraukti jį kuo arčiau, kol jis bučiavo mano ausies spenelį.
Nagais perbraukiau jam per nugarą, kai jis pradėjo judėti greičiau, tiek greitai, kad tai privertė mane garsiai dejuoti, todėl privalėjau ranka užsidengti burną. Bet jis paėmė mano rankas, įpynė savo pirštus ir pakėlė jas virš galvos. "Neužsidenk. Noriu, kad visi girdėtų, kas priverčia tave taip jaustis."
"Niall." Sudejavau ir jis linktelėjo, tada sukando mano apatinę lūpą.
"Štai, princese. Žinai, aš laikau tavo ranką, kai mes mylimės, nes mes galime būti šiurkštūs su vienas kito kūnais, bet rankos laikymas primena, kad aš esu švelnus su tavo širdimi." Jis sukuždėjo į mano ausį.
Jaučiau, kad mano pilvas susitraukia, kai jo judesiai suletėjo, nes jis buvo arti.
Mūsų liežuviai susitiko po to, kai jis mane pabučiavo ir jam priglaudus pirštą prie mano klitoriaus aš baigiau išmurmėdama jo vardą.
Jis ištraukė iš karto, kai aš baigiau ir išlipo iš lovos, stebėjau jį pasimetusi.
"Ką?"
"Atsisėsk." Jis pasakė, jo ranka nepaleido penio.
Padariau, kaip liepta ir jis atsistojo arčiau, ranka sugriebė mano plaukus ir pritraukė mano galvą arčiau savo penio.
"Noriu, kad pačiulptum, kol aš baigsiu."
Palinksėjau ir pasilaižiau savo lūpas, tada pirštus apsukau aplink jį ir pradėjau darbą. Viskas ką man reikėjo padaryti tai šiek tiek palaižyti galvutę ir palikti šlapią lyžtelėjimą nuo apačios iki viršaus ir tada jis baigė man į burną sudejuodamas.
Jo ranka atleido mano plaukus ir jis ištraukė man iš burnos su pasitenkinimu savo veide.
"Tu tokia gera, mažute."
Nusišypsojau ir jis ištraukė rankšluostį iš savo beveik tuščios spintos.
"Eisiu nusimaudyti."
Palinksėjau ir tada mes vienas po kito nuėjome nusimaudyti, tada jis paklausė manęs ar norėčiau kur nors išeiti, nes buvo vos pusė dešimtos.
"Žinoma. Kur?"
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...