(3.1) "It always ends up with topless girls."

719 36 0
                                    


Rey's POV

"Tai mūsų šokių mokytojas Pono Grey brolis?" Paklausiau Katherine, kol mes apšilinėjom šokių klasėje.

Ji linktelėjo. "Tyler Grey. Jis karštas, bet, manau, kad gėjus. Nesu tikra. Jam 25."

Patrūkčiojau pečiais ir pradėjau treniruotis, kopijuojant Katherine veiksmus. Čia buvo aštuoniolika šokėjų klasėje, bet aš nežinojau nei vienos iš jų.

Tyla apgaubė klasę, kai vyras įėjo į ją pro didelį veidrodį, kuris buvo per visą sieną.

Jo plaukai krito jam ant veido ir jis turėjo mažą barzdelę. Jis dėvėjo sportines kelnes ir ilgą maikę, ir galiu pripažinti, jis atrodė labai gerai.

"Sveiki, visi. Tikiuosi turėjote gerą vasarą. Aš Tyler Grey, tiems kas manęs nepažįsta."

Jis atsirėmė į veidrodį ir apsižvalgė.

"Kas naujokai? Pakelkite rankas."

Pakėliau savo ranką su dar trimis žmonėmis, ir tada Tyler mums išdėstė planus šiems metams. Mes praleidome porą valandų kalbėdami, kai jis atsisveikino ir pasakė, kad susitiksim rytoj.

"Oh, Maddie Campbell, palaikymo komandos šokėjų kapitonė pasakė man, kad jiems reikia naujų merginų."

"Tu turėtumei pamėginti, Rey! Tu nuostabi!" Katherine pasakė ir aš nusišypsojau.

Aš visada norėjau būti palaikymo komandos šokėja ir dabar mano šansas.

"Kur?" Aš paklausiau garsiai ir visi atsisuko į mane.

"Futbolo aikštėje." Tyler atsakė šypsodamasis.

"Aš tau parodysiu kur tai yra, jei tu nori." Katherine pasisiūlė ir aš linktelėjau.

Mes greit persirengėme ir pradėjome eiti link futbolo aikštės.

"Taigi, kokie sportai yra šiame koledže dar?" Paklausiau.

"Tenisas, futbolas, am, krepšinis ir tinklinis."

"Ir visi iš jų turi palaikymo komandas?"

"Išskyrus tenisą." Ji pasakė. "Aš galiu nunešti tavo krepšį atgal į bendrabutį jei tu nori."

"Ačiū."

Padaviau jai krepšį ir ji mirktelėjo, tada parodė man tolimesnį kelią iki aikštės.

"Sėkmės! Ar pamatysiu tave TDC vakarėlį šiąnakt?"

"Vakarėlis pirmadienį?"

"Tai koledžas! Susitiksim!" Ji suriko ir nuėjo, aš pavarčiau akis ir nusišypsojau.

Nuėjau į aikštę ir apsižvalgiau, tada pamačiau šokėjas savo uniformose, kalbant su septyniomis merginomis be uniformų.

Nuėjau prie jų ir sušlapinau savo lūpas, nervinausi. Jei jos juoksis iš manęs? Arba nenorės manęs komandoje?

Tai buvo blogas sprendimas. Manau, turėčiau apsisukti. Aš išeinu. Aš apsisukau, ir tada išgirdau balsą

"Ar tu nori patekti į komandą?" Blondinė, garbanotais plaukais paklausė ir pastebėjau, kad buvau visai prie jos.

"Am, taip."

"Tu pirmakursė?"

Linktelėjau ir ji nusišypsojo, kai atsisuko į kitas merginas. "Gerai, sveikos atvykusios pirmakursės. Aš Maddie Campbell. Ir kaip jūs matote, jūs aštuonios, o mūsų yra dešimt. Na, mums reikia vienuolikos šokėjų komandai, bet tai nesvarbu dabar. Nors tai reiškia, kad tik viena iš jūsų pateks į komandą, liūdna. Štai kaip viskas vyksta pas mus: kiekvienas futbolo žaidėjas turi savo šokėją. Išskyrus atsarginius. Na, nebent jūs norite atsarginio. Jūs matote tą vaikiną aikštėje? Tai Bryan Smith. Jis pirmakursis, ir buvo ką tik priimtas į komandą. Ir vienai iš jūsų pasiseks, varlytės, jūs busite jo šokėja."

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now