Rey's POV
Kitą dieną visiems buvo gana sunku atsikelti dėl pagirių, be to mūsų skrydis 8 valandą vakare.
Mes palikome viešbutį vidurdienį po pusryčių ir mes turime maždaug keturias valandas, kad išvykt iš namų į oro uostą.
Nemaloni ir keista įtampa buvo tarp Zayn ir Liam. Visi žinojo, kad Liam permiegojo su mergina, o Zayn su vaikinu, kurio net vardo nežinojo.
"Taip suknistai keista, matyti, kad jie pykstasi taip, tiesiog nekalba vienas su kitu."
"Daugelis žmonių, kurie rūpi vienas kitam, taip pykstasi, bet viskas tuo nesibaigia." Jake pasakė, kol mes laukėm lėktuvo nusileidžiant.
"Kalbant apie žmones, kurie rūpi, kodėl tu permiegojai su tuo vaikinu, jei tu kaip ir esi su Max?" Paklausiau ir jis pavartė akis.
"Mes... nesam oficialiai. Iš tikro. Aš buvau girtas."
"Girtumas nėra pasiteisinimas miegoti su kažkuo." Niall pasakė.
"Na jo, bet aš pisu vaikinus ekrane už pinigus, tad tai turėtų jo nestebinti. Ir aš tikiuosi, kad jam tiesiog niekas nesakys."
"Maniau, kad jūs ne oficialiai."
"Jo, bet vis tiek."
"Taigi tau rūpi jei jis bus įskaudintas."
"Šiek tiek. Taip."
"Manau, kad labai."
"Rūpinkis savo reikalais, gerai?" Jake pasakė Niall, kuris sukryžiavo rankas ant krūtinės atsiremdamas į kėdės atlošą.
"Tiesiog sakau."
"Lyg tu žinotum kažką apie meilę."
Visi iš grupės dabar atsisuko į mus ir stebėjo.
Jaučiau Niall žvilgsnį į mane.
"Gal ir ne, bet aš stengiuosi neskaudinti žmonių, kurie man rūpi." Jis atsakė ir Jake užsičiaupė.
~~~~~~
Mes nelabai matėmės praeitą savaitę, dėl mokslų ir egzaminų. Penktadienį, po egzaminų, vaikinų namuose bus didžiausias vakarėlis gyvenime.
Visi vyks, net žmonės iš kitų grupių. Aš abejojau, kad toks kiekis žmonių tilps viduje ir lauke, bet Niall patikino, kad jie jau darė tokius vakarėlius ir viskas buvo gerai.
Taigi penktadienį, dieną prieš Teen Choice apdovanojimus, 9 valandą vakaro (vos tik nusileido saulė) visi pradėjo rinktis.
Buvau apsirengusi Nirvana crop topą, juodus šortus ir Vans.
Abiejuose kambariuose buvo po statinę, du beer pongo stalai ir visiškai naujos kalonėlės, kas reiškė, kad visas namas klausėsi naujausių Sammy Adams dainų.
Pamečiau Niall po vienos valandos vakarėlyje, taigi buvau įstrigusi su Luke ir mes gėreme po du šotus.
"Nori pašokti?" Luke surėkė man į ausį ir aš palinksėjau, sekiau jį pro visus prakaituotus kūnus iš virtuvės į svetainę, kur buvo pagrindinė vieta šokti. Ir visai nesvarbu, kad žmonės šoko visuose kambariuose, svetainė buvo geriausia vieta dėl apšvietimo.
Luke krūtine prisiglaude prie mano nugaros ir apvyniojo ranką aplink mano liemenį, kita ranka buvo užimta stikline su alumi.
Mes šokome kiek laiko, tada pradėjau jaustis gana apsvaigusi ir nusprendžiau surasti Niall.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...