Niall's POV
Mes su Eddie nuėjome kartu su ja, kad įsitikintumėme, kad ji ras teisingą studiją ir teisingus žmones.
Mes pasisveikinom su vadybininke, kuri atrodė labai patenkinta.
"Tai truks tik valandą, mes turime tris aprangas jai ir jei ji su tuo susitvarkys, tai truks labai trumpai. Gali palaukti čia jei nori." Moteris pasakė, bet aš pakračiau galvą.
"Tau viskas bus gerai?" Paklausiau ir ji palinksėjo nervingai šypsodamasi.
"Mes būsime parke kitoj gatvės pusėje." Pasakiau ir pabučiavau ją greit, tada ji pasekė moterį koridoriumi.
"Ką Rey daro?" Eddie paklausė, kai mes atsidūrėme parke ant sūpynių.
"Ji pozuoja."
"Ji modelis?"
"Lyg? Tai žurnalui."
"Nes ji graži."
"Taip."
"Ir tu myli ją, nes ji graži."
"Aš, aš nemyliu jos, nes ji graži. Aš myliu ją, nes ji nuostabi."
"Tai tas pats."
"Ne nėra. Graži reiškia, kad ji atrodo gerai. Nuostabi reiškia, kad ji patraukli ir vidum ir išore."
"Vidumi?"
"Jos asmenybė."
"Oh aš supratau."
"Tada tu protingas vaikis."
Jis nusijuokė ir aš spoksojau į savo kojas, mąsčiau apie vakar naktį. Negalėjau pamiršti kokia laiminga ji atrodė kai buvo kontrolėje. Taip pat negalėjau pamiršti, kad kai paliečiau jos pilvą, jis atrodė kiek mažesnis nei prieš seksą.
Gal aš tik įsivaizduoju
Po maždaug keturiasdešimt minučių aš pamačiau Rey einant pro parką link mūsų, šypsena buvo jos veide ir ji turėjo tris Forever 21 maišelius.
"Kaip sekėsi?" Paklausiau ir paėmiau krepšius iš jos.
"Buvo puiku. Susipažinau su kitom dviem merginom ir gavau pasilikti rūbus. Jie davė man įmonės kortelę ir pasakė, jog nori samdyti mane. Ačiū." Ji išsakė ir apkabino mane.
Nusišypsojau ir patryniau jos nugarą, tada ji pabučiavo mane ir atsisėdo ant kitų sūpynių šalia Eddie.
Galbūt viskas nėra taip blogai iš tikro
------
Rey's POV
Po vieno mėnesio buvo Gegužės dvylikta diena, kas reiškia, jog mes keliausime į Angliją, Louis ir Harry vestuves.
Jaučiausi nuostabiai, pagaliau svėriau 40kg ir oficialiai telpu į 2dydį.
Zayn, Liam, Soph, Justin, Jake, Katherine, Ricky, Niall ir aš vykome į vestuves. Amy nebuvo pakviesta, bet ji turi egzaminus kitą savaitę, taigi koks skirtumas.
Mūsų egzaminai po dviejų savaičių ir pagaliau vasara.
Buvau keliose fotosesijose Forever 21 po pirmo karto, ir netgi vienoje Hollister.
Taipogi, One Direction buvo pakviesti pasirodyti Teen Choice apdovanojimuose gale Gegužės ir jie galvoja būti apšildančia grupe 5SOS ture aplink Europą šią vasarą.
Buvau apsirengusi baltus marškinėlius, džinsus ir raudonus conversus, pasiruošusi lėktuvui ir kelionei į Angliją.
Sėdėjau tarp Zayn ir Liam skrydyje ir tai buvo gana nemalonu, kadangi jie nešnekėjo vienas su kitu, bet abu norėjo kalbėtis su manimi.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...