Rey's POV
Gegužės 23, 2019
"Tau viskas gerai ten?" Soph's balsas sklido iš kitos pusės tualeto kambario.
"Jo. Manau."
"Manai? Kaip suprastai manai? Ar jis teigiamas ar neigiamas? Ar tu bent pamyžai ant jo?"
"Taip, bet aš bijau pažiūrėt."
"Jėzau Kristau!"
"Tu pati blogiausia kambariokė, prisiekiu." Sumurmėjau, nuleidau tualetą ir nuėjau nusiprausti rankų, nėštumo testą padėjau atvirkščiai ant kriauklės, kad nematyčiau jo.
Turiu omenyje, jo. Turėjau keletą nėštumo testų pastaruosius tris metus, bet visi jie buvo neigiami. Tačiau nėra taip, kad tu tiesiog užsimanai vynuogių viduryje nakties ir vemi rytais, nors naktį prieš tai negėrei.
Padaviau jai nėštumo testą, kai išėjau iš tualeto ir Justin žiūrėjo pro jos petį.
"Tai?" Paklausiau kramtydama nagus, bandžiau įskaityti jų reakcijas.
"Panašu, kad tu turėsi mažą Niall po devynių mėnesių." Soph atsakė ir parodė man mėlyną pliusą.
"Šūdas."
Tai štai į ką pavirto mano gyvenimas. Viena diena prieš baigimą ir aš sužinau, kad esu nėščia.
Bet prieš tai, leiskite man papasakoti, kaip visiems sekasi.
Visi, išskyrus Amy, Ryan, Soph ir Justin, grįžo į Angliją.
Jake ir Max yra beveik tris metus kartu. Jake žaidžia Manchester United komandoje, o Max toliau filmuojasi porn, nors ir Jake metė, nes prieš du metus One Direction darėsi vis garsesni.
Liam ir Katherine apsigyveno kartu praeitais metais, tam pačiame pastate kaip ir Niall. Katherine oficialiai šoko Jessie J komandoje ir šiuo metu buvo išvykus į turą, kai Liam tuo metu žaidė Manchester United komandoje.
Zayn persikraustė į Londoną po savo pirmų metų ir kai One Direction pabaigė savo antrą turą po Ameriką, jis pakeitė savo mokymosi kryptį ir gavo menų diplomą. Praeitą vasarą, kai buvau Londone, sužinojau, kad jis susitikinėja su mergina vardu Perrie, kuri mokėsi aktorystę.
Kaylee ir Hannah susituokė tą pačią dieną, kai tos paties lyties santuoka buvo legalizuota Anglijoje, jos net nesusižadėjo, tiesiog susituokė. Kaylee įkūrė privatų darželį ir Hannah pradėjo kurti savo drabužių liniją.
Jake ir Sasha buvo susižadėję, bet paskutiniais metais išsiskyrė, tada vėl susitaikė, bet šiuo metu neskuba, nes ji išdavinėjo jį per vakarėlį. Jake buvo advokatas, o Sasha dirbo su Kaylee.
Louis ir Harry buvo susituokę jau tris metus ir yra tėvai jau metus, po to, kai rado surogatinę motiną mano trečiam kurse. Louis buvo oficialus vadovas labai garsioje įrašų studijoje, o Harry realiai buvo jo sugar baby, kuris būdavo namuose su savo vienerių metų Tommy. Jie turėjo gražius namu pačiame Manchester centre.
Amy ir Ryan buvo jau keturis metus oficialiai, tada vieną naktį susituokė Vegase. Amy buvo puikiai apmokama medicinos darbuotoja Filadelfijoje, o Ryan buvo apskaitininkas vienoje advokatų firmoje.
Soph ir Justin įsigijo butą mums būnant trečiame kurse, kuris buvo penkios minutės nuo koledžo, ir aš įsikėliau su jais, nes jie turėjo papildomą kambarį. Jie abu baigia koledžą kartu su manimi, rytoj.
Niall ir aš šventėme mūsų trijų metų sukaktį praeitą mėnesį ir turėjome nesaugų seksą, štai kodėl aš nėščia. Aš baigiu koledžą rytoj, todėl planavau kraustytis į Manchester su Niall ir kitais.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...