"Labas. Atsiprašau, kad prikėliau."
"Nieko tokio. Kažkas nutiko?"
"Ne, tiesiog norėjau išgirsti tavo balsą, manau."
"Gerai. Labas, tada."
Atsidusau ir paklausiau jo ar jis atvyks aplankyti manęs.
"Iš tikro, už savaitės vyks labai svarbus renginys Centriniame parke, kuriame aš dalyvausiu. Norėjau nustebinti, bet, tu jau žinai."
"Tu atvyksi kitą savaitę?" Paklausiau, pilve pajaučiau kaltės jausmą.
"Na, mano klubas sumokėjo, kad šoktų Justin Bieber."
"Palauk, ką?"
"Taip. Jėga. Anglai šokėjai šoka Kanadiečiui, pusiau Amerikiečiui dainininkui, ir atvirkščiai."
"Ką turi omenyje? Ir ar tu buvai susitikęs su juo?"
"Ne, nebuvau sutikęs jo. Tu esi šokių klube, tiesa?"
"Taip?"
"Jei jūs pasirodote, jūs šokate kažkam iš Anglijos. Partneriams ar panašiai."
"Jėga! Ir kaip ilgai tu būsi čia?"
"Tai prasideda penktadienį ir baigiasi sekmadienį. Pranašauja šiltus orus tą savaitgalį."
"Wow. Negaliu sulaukti kol pamatysiu tave."
"Aš irgi, mažute."
"Gerai, na, aš leisiu tau miegoti. Iki, pasiilgau."
"Aš taip pat, mažute."
Jis baigė pokalbį, ir aš įsimečiau telefoną į kišenę. Norėjau grįžti vidun, bet kažkas mane sustabdė:
"Ar tu ruošiesi jam pasakyti, kad išdavinėjai jį su Niall?"
Pamačiau Zayn už kelių metrų, rūkantį. Atėjau prie jo ir atsisėdau šalia.
"Ką? Aš ne-"
"Niall ir aš esame labai geri draugai." Jis pasakė.
"Liam ir aš esame labai geri draugai irgi, žinai."
Jis pakėlė antakius, jo kūnas prisispaudė prie mano, kad veidai būtų vienas prieš kitą.
"Ką tu turi omenyje?"
"Tu žinai ką aš turiu omenyje."
Jis atsidusė ir įtraukė dūmų.
"Ar nori parūkyti?" Jis paklausė, ir išpūtė dūmus.
"Am, ne ačiū."
Jis patrūkčiojo pečiais. "Taigi, tu žinai viską?"
"Kad tu myli Liam? Taip, aš žinau."
Jis žiūrėjo į mane kelias sekundes.
"Ir tu... tu nieko prieš?"
"Žinoma." Nusišypsojau. "Kodėl aš turėčiau?"
"Na, jis gėjus."
"Aš neturiu problemų su tuo, kad tu gėjus."
"Atsiprašau. T..tiesiog ne visi sutinka su tuo. Kai aš pasakiau mamai, kad esu gėjus, ji velniškai rėkė."
"O kaip tavo brolis?"
"Jam niekada nerūpi ką apie jį mano kiti žmonės."
"Jis porno žvaigždė." Pasakiau.
"Taip, tai knisa."
"Kodėl?"
"Na, žinai, aš norėčiau pažiūrėti porno, bet beveik visur matau savo brolį."
Nusijuokiau.
"Bet jie iš tikro geri." Pasakiau. "Bet keista žinoti, kad kažkas mylisi...už pinigus."
Pasijaučiau nemaloniai tai jam sakant.
"Nenorėjau tavęs įžeisti, tiesiog-"
"Ar tai problema? Kad kažkas mylisi už pinigus?"
"Am, ne? Ta prasme Amy užsiima seksu telefonu, ir aš nesu prieš. Ta prasme aš nenoriu nieko mokinti, ar kažką, kaip jiems elgtis."
"Tu kieta." Pasakė po keletos akimirkų.
Mes sėdėjome tyloje žiūrėdami į dūmus ore.
"Aš darau tai."
"Darai ką?"
"Myliuosi už pinigus."
"Tu lyg prostitutė, tik vyras?"
Jis linktelėjo.
"Man reikia pinigų." Jis pridėjo.
"Bet aš maniau, kad gauni jų iš grupės darbo."
"Taip, ir iš to. Bet mano mama sakė niekada negrįžti namo. Taigi aš taupausi ant namo."
"Oh."
Aš liūdnai nusišypsojau, ir jis koja sutrynė cigaretę.
"Kas dar žino?"
"Tu ir Liam. Štai kaip mes susitikome. Jis atėjo užsisakyti vienos merginos ir pamatė mane. Jis išsivedė mane iš vakarėlio."
"Aš šipinu jus, vaikinai." Pasakiau ir jis pažiūrėjo į mane.
"Ta prasme šipini?" Jis paklausė rankas uždėdamas ant kelių.
"Kai aš mėgstu jus matyti kartu, tai reiškia aš jus šipinu."
"Oh, ta miela." Jis pasakė nusišypsodamas ir atsistojo.
"Beje, aš dievinu dainą kurią tu parašei. Little Things."
"Ačiū."
"Tai apie Liam, argi ne?"
"Kaip tu supratai?"
"Jo raukšlės po akimis, kai jis šypsosi."
"Taip, tiesa."
Mes kartu grįžome vidun, ir galiu pasakyti, kad visi jau buvo girti. Arba beveik visi. Liam buvo blaivus, stengėsi atimti stiklinę tekilos iš Katherine. Ir keista, bet Niall irgi buvo blaivas, jis naršė savo telefone, kol Soph buvo padėjusi galvą ant jo peties ir murmėjo neaiškius žodžius.
Zayn atsisėdo šalia Liam, kuris davė mane keistą žvilgsnį, klausdamas kas vyksta. Patrūkčiojau pečiais ir pasilenkiau prie jo, klausydama Ricky girto pokalbio apie mielus šuniukus.
"Manau, mums reikia vykti."
"Ar tu juokauji? Dar tik vidurnaktis!" Katherine neaiškiai sumurmėjo. "Ir aš girdėjau, kad kažkas turi kokaino."
"Jokio kokaino šiąnakt, gerai?" Liam pasakė, kai kažkas reikalavo ir Katherine atsiduso, trenkdama galva į stalą.
Pasilenkiau prie Zayn, nusišypsojau:
"Taigi, jis dominuojantis, taip?"
Zayn nuraudo ir palinksėjo, prieš atsigeriant alaus.
Mes baigėme po valandos, nes Soph apsivėmė vonios kambaryje ir Katherine nualpo ant šokių aikštelės. Mes pakvietėm tris taksi. Zayn, Amy, Ryan ir Maddie viename taksi, Ricky su Liam, ir aš turėjau padėti Niall nugabenti Katherine ir Soph namo.
Kai mes pasiekėme merginų bendrabutį, Niall sumokėjo vairuotojui ir mes kartu išlipome iš mašinos.
Jis paėmė Soph į savo rankas ir Katherine ranka buvo aplink mano pečius, kai mes ėjome į vidų.
"Ar mes neturėtumėme jų nuvesti į kambarį?" Sušnabždėjau, kai pamačiau, jog jis eina link svetainės.
Dvi merginos buvo čia, šnekėjo ir valgė Cheetos.
"Labas, merginos." Niall pasakė, žavi šypsena buvo jo veide.
"Niall!" Jos kartu sušuko, pašoko nuo sofos.
"Jai reikia pagalbos su Kitty." Jis pasakė joms, ir jos nedrąsiai paėmė ją iš manęs.
Aš laukiau koridoriuje, kai jos nuėjo į viršų. Niall užtruko keletą minučių, kol aš apžiūrinėjau nuotraukas ant sienos.
Krūptelėjau, kai pajaučiau ranką ant nugaros, jaučiau Niall kvėpavimą prie kaklo.
"Ar tu stovėsi čia visą naktį?"
"Ne." Pasakiau apsisukdama. Supratau, kad jis išsiėmė savo iltis ir raudonas akis, kai buvo viršuje.
Mes ėjome tyloje, kol aš sustojau kampe, turėjau pasukti į kairę. Jis sustojo taip pat, pažiūrėjo į mane.
"Taigi, buvo linksma." Pasakiau ir jis linktelėjo.
"Gerai?"
"Um.. ate?"
"Tu juk žinai, kad lydėsiu tave iki tavo bendrabučio, taip?"
"Oh. Palauk."
Pasiėmiau telefoną iš kišenės, nes jaučiau jį suvibruojant. Žinutė nuo Amy.
Amy: nela u manęs. Praleisiu naktį pas ryan 😉
"Amy su Ryan."
"Jam ji labai patinka." Jis informavo mane ir mes pradėjome eiti link mano bendrabučio.
Mano mintys grįžo prie Pono Grey, kad jis pabučiavo mane. Negalėjau galvoti apie nieką kitą daugiau.
"Kas blogai?" Niall paklausė ir aš pažiūrėjau į jį.
"Niekas."
"Negražu meluoti."
Atsidusau. "Viskas gerai, Niall."
"Pasakyk man." Jis pasakė vaikišku balsu, bandydamas priversti mane pasijusti geriau.
"Sakiau, kad nieko, gerai?"
Jis atsiduso ir linktelėjo, nieko nebesakė, kol priėjome įėjimą į bendrabutį.
"Ačiū, am, kad palydėjai, manau."
"Nori, kad palydėčiau iki kambario?"
"Am-taip." Nusišypsojau ir mes įėjome į pastatą, tada į liftą.
"Taigi, Sam atvyksta kitą penktadienį." Pasakiau ir jis pažiūrėjo į mane, nustebintas.
"Tavo vaikinas?"
Linktelėjau ir atrakinau duris, mes įėjome ir įjungiau šviesą.
"Taigi, Sam atvyksta kitą penktadienį."
"Ar- ar tu sakysi jam apie, na, mane?"
"Manau, kad turėčiau. Aš jaudinuosi dėl to, kaip jis reaguos."
"Kaip jis reaguos?"
Linktelėjau ir nusiėmiau striukę, numečiau ją ant lovos.
Jaučiau Niall akys į save, jos keliavo mano kūnu. Pasilenkiau pasiimti pižamos.
"Šūdas."
"Kas?" Paklausiau, apsisukdama.
"Kodėl tu nusprendei būti moterimi kate? Tu žinai, kaip sunku paslėpti erekciją aptemptuose džinsuose?"
Nuraudau. "Ką? Atsiprašau."
Jis spoksojo į mane.
Jo dešinė ranka slinko mano nugara, kol pasiekė užpakaliuką. Jis paėmė į rankas uodegą ir po to paleido ją.
Niall prikando lūpą ir nuėjo prie durų. "Taigi, einame į vonią ar?"
Nusišypsojau. "Ačiū, kad palaikai kompaniją, beje."
Jis išsiviepė ir permetė savo ranką per mano pečius, prispausdamas mane arčiau savęs, kai ėjome.
Jis įlindo į savo telefoną, kol aš padariau viską ką reikėjo.
"Eime." Pasakiau, kai baigiau.
"Pamiršai rankšluostį." Jis pasakė ir pakėlė ranką, kad parodytų į rankšluostį.
Krūptelėjau iš reflekso ir jis susiraukė, bet nieko nesakė.
"Ate, tada." Pasakiau.
"Nenori, kad likčiau kol užmigsi?"
"Bet tada durys nebus užrakintos."
"Galiu jas užrakinti, ir pakišti raktą po durimis."
"Gerai, ačiū."
Jis nusišypsojo ir atsisėdo ant kedės, aš palindau po paklode su telefonu ir ausinukais. Nusispardžiau paklodę nuo savęs, nes čia buvo karšta, o gal tai tiesiog todėl, kad Niall irgi čia.
"Tau nereiktų klausytis muzikos, prieš miegą."
"Muzika padeda užmigti."
Jis patrūkčiojo pečiais ir aš norėjau įsidėti ausinukus, bet jis paklausė:
"Kodėl tu krūptelėjai, kai aš pakėliau savo ranką?"
"Am, refleksas."
"Ar Sam mušė tave?"
"Ką? Ne."
"Nemeluok man, Renne."
Pažiūrėjau į jį.
"Tik kai jis buvo labai piktas."
Jo reakcija buvo nekokia ir jis pakėlė antakius.
"Kiek kartų?"
"Vieną.. ar du. Bet jis nenorėjo."
"Taip, bet jis vis tiek tave mušė! Prisiekiu-"
"Niall, praėjo daug laiko, gerai?"
"Koks skirtumas." Jis pasakė ir pažiūrėjo į telefoną.
Įsidėjau ausinukus ir įsijungiau Niall dainą. Atsisiunčiau ją ir Little Things neseniai. Užmerkiau akis, ir netrukus užmigau girdėdama Niall balsą ausyse.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...