"Septyni supisti šimtai." Niall pasakė ir visi pradėjo šnabždėtis.
"Septyni šimtai vienas, du, PARDUOTA!"
Nežinojau ką sakyti, taigi pasirinkau stovėti prie Maddie kol aukcionas baigsis.
Pabaigoje, vedėjas visiems padėkojo ir pranešė, kad paaukojom dvylika tūkstančių dolerių, ir tada pasakė, kad turėtumėme eiti su mūsų pirkėjais ir geriau susipažinti.
Ha
Nuėjau prie Niall, kuris buvo užsiėmęs savo telefonu. Bryan ir aš pasikeitėme vietomis, kad sėdėtumėm prie savo 'partnerių'.
Kažkas vyko tarp Bryan ir Maddie ir aš norėsiu sužinoti kas.
"Tai, am, ačiū, kad mane nupirkai?" Pasakiau ir atsisėdau šalia Niall, kuris vis dar buvo įlindęs į telefoną.
Jis rašė Soph.
"Ką?" Jis paklausė, akys vis dar ekrane.
"Sakau, ačiū, kad mane nupirkai."
Jis patrūkčiojo pečiais. "Tas šiknius tikrai nori patekti į bėdą." Niall pasakė ir aš pažiūrėjau kryptimi, kuria žiūri jis, kad pamačiau Poną Grey šnekant su mokytoja.
"Taigi, kur mes eisime?"
"Į Itališką restoraną ir tada pasivaikščiosime prie Auksinių Vartų Tilto. Jei nori."
"Tikrai?" Paklausiau, nusišypsodama.
Linktelėjo.
"Žinau, kad visad norėjai pasivaikščioti prie tilto naktį, kai švies šviesos nuo mašinų ir mėnulis atsispindės vandenyje ir panašus šūdas."
"Tai, mes išeiname dabar?"
Jis linktelėjo ir atsistojo, atstumdamas kėdę atgal su savo keliais.
Jis pasiėmė savo švarką nuo kedės atlošo ir paskelbė, kad mes išeiname. Užsidėjau savo megztuką ir užsisegiau jį, jausdamasi šiek tiek nepatogiai vien savo suknelėje.
Mes išėjome iš restorano, tada iš viešbučio.
Jis sustabdė taksi ir mes kartu įsėdome. Niall pasakė vairuotojui adresą ir žinau, kad tai kažkur netoli tilto.
Sustojom prie Itališko restorano, kuris turbūt buvo perpildytas, nes jis turėjo gerą reputaciją ir nuostabią virtuvę.
Kai įėjome, pastebėjome, kad nei vienas staliukas nėra laisvas, tad Niall nusprendė, kad nusipirksime valgyti parduotuvėje.
Man nebuvo svarbu kur eisime, jei tik aš esu su juo.
Nusipirkome ekstremaliai milžiniškus sumuštinius iš Subway ir suvalgėme juos eidami link tilto.
Kai ėjome, aš užvedžiau kalbą:
"Žinai, kad šis tiltas populiariausia vieta savižudybėms?"
Jis pažiūrėjo žemyn į mane kol ėjom, ir aš padariau nuotrauką, vaizdo priešais save, bei įkėliau į Instagram.
Ant tilto buvo vos keletas žmonių, nes darėsi tamsu, bet man patiko, nes buvo daug jaukiau ir visai pamiršau, kad šie aukštakulniai mane žudo.
"Rimtai?" Jis paklausė.
Linktelėjau. "Mačiau dokumentinį filmą, maždaug 2006 metų. Dvidešimt keli žmonės nušoko. Baisu."
"Baisu, bet veikia, argi ne?" Jis paklausė ir pažiūrėjo į vandenį, kuriame jau atsišvietė mėnulis.
"Tikiuosi tu negalvoji apie tai?" Paklausiau, nežinodama ar aš juokauju ar klausiu rimtai.
Jis neatsakė nieko ir dar po kelių minučių ėjimo, mes sustojome.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...