Rey's POV
Niall prispaudė mane prie sienos ir pabučiavo, jo rankos ant mano šlaunų. Atsitraukiau, kai pritrūko oro ir pastūmiau jį atgal už pečių.
"Niall."
"Hm?"
"Tai iš tikro - tai nėra savęs žalojimosi randai."
"Ką?"
"Tai yra... aš paslydau vonioje, kol skutausi ir netyčia įsipjoviau. Nieko rimto."
Jis spoksojo į mane, žengė žingsnį atgal.
"Šūdas! Aš-šūdas."
"Kodėl tu taip stipriai reaguoji?" Paklausiau, jis ranka perbraukė per savo plaukus.
"Tu sušiktai išgąsdinai mane!"
"Miela, kai tu tampi piktas ir tavo veidas tampa raudonas, galiu matyti venas ant kaklo. Tai reta."
"Ne! Nedaryk to."
"Nedaryti ko?"
"Stengtis išsisukti vadinant mane mielu."
"Nesuprantu kodėl tu toks piktas dėl to, Niall! Turiu omenyje, tu kartais pjaustaisi!"
"Taip, bet a-aš to nusipelniau, o tu ne."
Pavarčiau akis.
"Tu nieko nepakeisi, aš vis tiek pykstu!"
"Ne, nepyksti." Pasakiau ir nusišypsojau jam, parodydama dantis.
"Baik."
Padariau ožkos veidą ir jis pavartė akis.
"Atrodai kvailai."
Pakilnojau antakius, jis uždengė mano veidą savo didele ranka.
Palaižiau jo delną ir jis patraukė savo ranką, padarydamas pasišlykštėjusį veidą, tada jis prisitraukė mane ir pabučiavo.
"EW!"
Atsitraukiau, kad pamatyčiau Eddie tarpduryje, laikantis už rankenos.
"Mama sako, kad desertas jau paruoštas." Jis informavo mus ir tada priėjo, pabandė nusitįsti Niall prie durų.
"Gerai, gerai, aš einu." Niall nusijuokė ir Eddie nusišypsojo man, tada pasekė savo brolį.
Spoksojau į uždarytas duris, atsidusau ir įėjau vidun.
~~~~~
Pagaliau, paskutinė 2015 metų diena. Ir tai paskutinė mano diena bendrabutyje. Norėjau čia likti, bet mama pasakė, kad nesumokės už mane, nes esu pati kalta dėl to. Štai kodėl tai vyksta.
Dekanas atėjo apie vidurdienį, būtent tada, kai Amy ir aš išeidinėjome iš bendrabučio ir ruošėmės susitikti su mūsų grupele.
Jis priminė man, kad ateis rytoj naktį, jog patikrintų, kad aš išsikeldinau iš bendrabučio ir patikinau jį, kad tai padarysiu. Kur tiksliai? Nežinau.
"Turėtumei pasakyti kitiems." Ji pasiūlė, kol mes ėjome link vaikinų bendrabučio. Gatvės buvo neįprastai tuščios.
"Kad jie galėtų pasišaipyti iš manęs? Geriau ne."
"Ne, bet galbūt galėtumei apsistoti pas kažką bute."
"Kas iš jų turi butą?" Paklausiau jos.
"Jake turi, kiek žinau. Galbūt tu galėtumei apsigyventi pas jį?"
"Taip, bet jis dažniausiai lieka vaikinų bendrabutyje. Ir nemanau, kad labai norėčiau miegoti ant sofos, ačiū tau."
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...