Kai mes baigėme, Niall paėmė parko ir vaikų atrakcionų žemėlapį.
"Aš noriu pamatyti Piterį Peną! Ir Minnie Mouse! Ir Goofy!" Eddie laimingas šnekėjo, tampydamas Ni megztinio apačią.
"Mes eisime tik ten kur tu nori, gerai?" Jis pasakė ir tada Eddie pasakė, kad jį myli, kas privertė Niall nusišypsoti.
Mes praleidome likusią dieną Disneyland, ir vakare mums teko išvykti, Eddie ir aš žiūrėjome Šreką ir jo burna buvo pilna saldainių.
"Kur mes vykstame dabar?"
"Į restoraną švęsti tavo gimtadienio. Staliukas jau rezervuotas."
"Ar mes valgysime tortą?"
"Taip. Vanilinį."
"YEY!"
Nusišypsojau, mes su Niall susižvalgėme.
Padavėjas mus nuvedė prie staliuko balkone, antrame aukšte, atsisėdau prieš Eddie ir Niall.
"Aš toks laimingas!" Eddie pasakė bandydamas paragauti citrinos, ir apsitaškė savo akis sultimis.
"Jėga, tu idiotas." Niall pasakė ir nuvalė jo akis su servetėle.
"Tu idiotas." Eddie atsakė.
"Tu net nežinai ką tai reiškia."
Eddie patrūkčiojo pečiais ir mes užsisakėme picos, vištienos sparnelių ir bulvyčių, kurių norėjo Ed.
"Kada mes galėsime valgyti tortą?" Eddie paklausė, kai baigė savo porciją.
"Greit, mažiau." Niall pasakė sugriebdamas Ed už megztinio, kai jis per turėklą žiūrėjo vaizdą lauke.
Po kiek laiko atėjo padavėjai su tortu, kuris turėjo penkias žvakutes ir jie pradėjo dainuoti Su Gimimo Diena, prisidėjome ir mes su Niall.
Eddie nenustojo šypsotis dėl visų šių dalykų, ir jis toks mielas. Ak. Tiesiog žiauriai mielas.
Kai padavėjai pasišalino, Ed užpūtė žvakutes.
"Ar sugalvojai norą?" Paklausiau ir Eddie linktelėjo, Niall išėmė žvakutes iš torto.
"Dabar, palauk kol aš... supjaustysiu tortą." Niall sumurmėjo, bet Eddie jau pagriebė ranka kiek torto ir įsidėjo į burną.
Negalėjau nustoti juoktis, o Niall jį filmo, nes jis buvo išsitepęs visą veidą tortu.
"Su gimtadieniu, Eddie." Niall pasakė ir Eddie nulaižė savo pirštus ir nusivalė veidą.
"AČIŪ, NI!" Ed sušuko ir pašokęs apkabino Niall.
Jis pabučiavo berniuko skruostą ir jis grįžo į savo vietą.
"Tu neįdėjai torto ir mums."
Bet Eddie tai nerūpėjo, jis tik gėrė savo sultis ir žaidė su dovanomis iš Disneyland.
"GERIAUSIAS GIMTADIENIS IŠ VISŲ! Man jau penki!" Jis pasakė man ir parodė penkis pirštus kai mes išeidinėjome iš restorano.
Jis paėmė mano ranką ir Niall mažąjį pirštuką, ir mes ėjome tiesiog taip. Miela.
"Ar mes galėsime čia vėl atvykti, prašau?" Eddie pažiūrėjo į Niall, kuris linktelėjo.
"Kai bus tavo kitas gimtadienis, jei tau tinka."
"Ar tu gali panešti mane ant pečių?"
"Žinoma."
Niall atsitūpė ir Eddie užsiropštė ant jo pečių.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...