Po to kai patikrinau visus kambarius apačioje, užlipau laiptais. Liam dar tik išeidinėjo iš kambario su keturiais tuščiais alaus buteliais.
"Neik ten. Smirda vėmalais." Jis perspėjo, nusišypsodamas ir pasakė jog eina į apačią išmesti butelių.
"Kur vonios kambarys?" paklausiau ir jis pirštu parodė į duris.
Padėkojau jam ir nuėjau prie durų ir jas atidariau. Mano žandikaulis nukrito ant žemės, kai pamačiau kas čia vyksta.
Tuomet, kai atidariau duris, Zayn pritraukė Niall bučiniui ir Niall jį tęsė, tikriausiai nepastebėdamas jog aš esu kambaryje.
"Am." tariau ir jie atsitraukė, žiūrėdami į mane lyg stirna į šviesas.
Tai buvo NEKARŠTA ir aš NENORIU to daugiau matyti.
Zayn nieko nepasakė; jis tiesiog išbėgo pro duris, beveik sutrenkdamas pečiu į mane. Niall su riešu nuvalė lūpas ir pažiūrėjo į mane.
"Tai... gerai? Tai iš tikrųjų ne mano reikalas, bet paskutinį kartą kai tikrinau, tu mėgai merginas?"
"Man patinka jos, prisiekiu." Jis pasakė jo akys nukrito prie mano apsirengimo ir atgal į mano veidą.
"Zayn patinka Liam." Niall paaiškino, pasiremdamas į kriauklę sukryžiuodamas rankas.
Aš pilnai įėjau į vonios kambarį, prieš atsisėsdama ant tualeto dangčio.
"Zayn gėjus? Aš galiu prisiekti jog ši vieta pilna gėjų."
Niall sukikeno. "Ne. Turiu omenyje jis musulmonas, jo religija neleidžia homoseksualumo. Nors ne, religija leidžia, bet tai ne prie to. Jis nėra gėjus."
"Taigi biseksualas."
"Labiau Liamseksualas."
"Ką?"
"Mes grupėje. Koledžo grupėje."
"Žinau. Liam man pasakė."
Jis pavartė akis , bet tęsė. "Vis tiek, jis mėgsta merginas tiek pat kiek aš, bet yra kažkas su Liam kas priverčia Zayn alpti. Nežinau, taip jis tai apibūdino. Jie vieną kartą pasimylėjo, kai buvo girti, prieš keletą mėnesių ir dabar Liam nemėgsta Zayn taip pat, jie draugai, bet Zayn jaučia jausmus, netgi jeigu jis to nepripažintų. Ir jis bučiuoja mane kartais tam, kad užmirštų Liam, aš nežinau. Man tai netrukdo kol jis tai laikys paslaptyje."
"Taigi tu jam tiesiog padedi?"
Jis linktelėjo, prieš šypsenai atsirandant ant jo veido.
"Sėkmės žiūrint į mane kitą kartą." Jis pasakė ir aš nusišypsojau, nes šiek tiek pasiilgau jo nevykusių iškrypėliškų posakių.
Jis nušoko nuo kriauklės ir pakėlė rankoves, prieš vėl jas nutraukdamas. Pakėliau antakį, bet nieko nesakiau.
"Jeigu nenori miegoti, ar galėtum padėti sutvarkyti namą?"
"Am, žinoma?"
"Keista būti blaivu."
Nulipę į apačią pamatėme, kad Liam jau buvo išvalęs apačią, tad pasiūlėme pabaigti likusį darbą.
"Ačiū, bičiuli. Nieko prieš jei šia naktį miegosiu tavo kambaryje? Ryan užėmė sofą ir Kitty lovoje."
Niall patrūkčiojo pečiais ir pažvelgė tolyn, kai Liam pasakė man labanaktis ir užlipo laiptais.
"Jis sutvarkė. Negaliu patikėti." Jis pasakė sau, nuleisdamas rankas žemyn ir atsiremdamas jomis į kedės atlošą.
"Jis karštas ir malonus." Pasakiau taip pat sau, bet jis girdėjo.
VOUS LISEZ
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...