"O dieve, niekados neturėjau gimtadienio vakarėlio."
"Žinau, šitas turbūt atsipirko už visus praleistus, tiesa?"
"Aha. Dėkui Katherine!" Ištariau ir nuėjau apsikabinti jos.
"Nagi, jau daros vėlu ir jei norit, kad pavežčiau, tada turime eiti dabar." Niall pasakė jai ir Ricky, prieš atsistojant nuo sofos.
Susirinkome savo daiktus ir po dvidešimties minučių Niall parkavo savo mašiną prie vaikinų namo.
"Gali nueit iki savo buto, tiesa?" Niall paklausė jos ir pradėjo nešti mano dovanas į vidų. Katherine linktelėjo ir atsisuko į mane. Ji buvo girta ir svirduliavo, bet Ricky ją prilaikė už rankos.
"Labai dėkoju už viską, negaliu patikėt, jog tu išties pro visa tai praėjai dėl manęs ir viską suplanavai." Tariau, apsikabindama ją.
"Am, iš tikro tai aš nieko nepadariau."
"Ką?" Paklausiau, susiraukdama.
"Niall sugalvojo šią idėją prieš kelias savaites ir suorganizavo, bei sumokėjo už viską."
Buvau be žado, tad dėjau vieną žingsnį atgal nuo jos.
"Ką?"
"Tu rimtai manei, kad aš tai surengiau? Turiu omeny, aš žinojau, jog ateina tavo gimtadienis, bet tai buvo Niall kuris man priminė ir paskambino klubui, ir viską suorganizavo."
"O dieve."
"Kas?"
"Nieko, tiesiog aš visą vakarą tave gyriau priešais jį ir jis net nepakomentavo to!"
Ji nusišypsojo ir patapšnojo mano galvą, prieš atsiremiant į Ricky.
"Pasimatysim rytoj, Rey, su gimtadieniu." Ricky pasakė ir jie nuėjo.
Padėjau Niall nunešti likusias dovanas į vidų. Jis pasakė, kad galėsiu jas atidaryti ryte ir aš su tuo sutikau, nes buvau apsimiegojus ir emocijos tiesiog veržėsi per kraštus, dėkui mano periodui.
"O dieve." Nusijuokiau, kai įjungiau šviesą svetainėje, pusė namo gulėjo atsijungę ant sofos ar biliardo stalo.
Man paskaudo galva nuo šviesos ir atrodė, jog tuoj pargriūsiu.
"Pažvelk į Jake." Sumurmėjau ir parodžiau į Jake, arba Zayn, kuris pusiau kabojo nuo biliardo stalo.
"Gerai, ten Josh ir tu turi eit miegot."
"Bet aš nenoriu lipti į viršų." Sudejavau ir nusiėmiau aukštakulnius.
"Tada aš tave užnešiu, tiesiog eime, gerai?"
"Kaip čia buvo, kad tu negirtas?"
"Juk kažkas turėjo būt atsakingas ir parvežti vaikus namo , tiesa? Nagi."
Sucypiau, kai jo dešinė ranka atsirado ant mano nugaros, o kairė po keliais ir jis mane pakėlė nuotakos stiliumi.
"Mes kaip iš to filmo su Ashton Murphy!"
"Turi omeny Ashton Kutcher?"
"Aha." Nusijuokiau ir jis atidarė duris su savo koja.
Jis nuleido mane ant lovos ir aš paleidau aukštakulnius ant žemės, užmerkdama akis ir apsiversdama ant pilvo. Spoksojau į jį, kol jis išsiiminėjo daiktus iš savo kišenės ir dėjo juos ant naktinio staliuko.
"Palauk, ne, Rey." Jis atsiduso ir atvertė mane atgal ant nugaros.
"Turi užsidėti savo pižamą ir nusiprausti."
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...